0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
Ik ga het in ieder geval vragen aan de kleding medewerkers maar misschien dat er hier iemand wat over zou weten..
Later beginnen was eerder een optie geweest dan wat boven jouw reactie geopperd wordt. Want zeggen dat er maar meer besteld had moeten worden en dat alles wat over is maar terug naar de fabriek/magazijn moet is onzin. Het probleem is juist dat de fabrieken nooit alles in een keer kunnen maken. Je zit dus vast aan doorlopende naleveringen. Daarbij is echt wel een inschatting gemaakt over gemiddelde maten en dergelijke. Sinds de aanbesteding rond is draaien de fabrieken overuren.De enige manier waarop er minder problemen zouden zijn geweest met uitleveren van complete pakketten, is een jaar wachten op alle fabrikanten en eerst een buffer opbouwen. En in dat laatste geval had ook iedereen geklaagd dat het te lang duurt.Ik heb groot respect voor de manier waarop deze operatie verloopt. De meeste collega's hoeven niet lang te wachten op naleveringen, al is het natuurlijk vervelend voor collega's die daar tegenaan lopen. 50.000 mensen in een nieuw pak stoppen verloopt nu eenmaal niet vlekkeloos.En nee, ik zit zelf niet in het programmateam en hoef het dus niet om die reden te verdedigen.
Ik ga er vanuit dat je die speciale schoenen nu ook draagt. Lijk me dat je die gewoon blijft dragen? Eigen veiligheid boven het kledingprotocol lijkt mij in dit geval!
Volgens mij +/- 34000.
Ik mag 3 december mezelf in een nieuw pak laten hijsen. Gezien bovenstaande reacties zie ik wel wat ik allemaal mee krijg. Heb in ieder geval niet de illusie dat alles op voorraad is en dat er een nalevering zal plaatsvinden. Wat ik me eigenlijk wel afvraag is waarom de schoenen niet S3 veiligheidsschoenen zijn met zuur- en oliebestendige zolen. Op bedrijven terreinen en (motortank-) schepen, waar wij veel komen, mag je in veel gevallen niet eens zonder dit soort schoenen komen. In mijn ogen toch een klein missertje...