Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213973 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #2930 Gepost op: 30 november 2014, 23:01:15
Citaat van: DiNozzo link=msg=1311621 date=1417373097
Ik had toevallig niet zo lang geleden een hele stapels dri-fit shirts besteld van de baas om overgebleven budget op te maken. Die zijn en donker, en het draagt heerlijk! Ook nog geen last van luchtjes gehad.

Helaas al lange tijd niet meer leverbaar...
Wacht btw ook al 3 maanden op sportschoenen. Hoezo sporten wordt gestimuleerd door de baas? Niet dat ik het daar vanaf laat hangen overigens.....

Golf-10

• Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
Reactie #2931 Gepost op: 1 december 2014, 09:58:20
Ik draag tshirts gemaakt van bamboevezel onder het uniform. Heerlijk zacht, soepel, koel in de zomer, warm in de winter omdat de vezels hol zijn dus goed isoleren. Geen last van geurtjes, wel na elke dienst in de was doen. Enige nadeel dat ze prijzig zijn.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #2932 Gepost op: 1 december 2014, 17:15:20
Vanmorgen nieuw uniform opgehaald. Alles, op 1 winterbroek, meegekregen! Hulde voor die collega's daar. Men deed o.a. niet moeilijk over het feit dat ik graag wat maatje(s) groter wilde.  :)

De rest van de dienst in nieuw uniform gewerkt. Het is wel wennen (strakkere kleding en vest), maar wat een verbetering!  O0

Chazia

• Forum gebruiker
Reactie #2933 Gepost op: 1 december 2014, 22:44:27
Ook vandaag mijn nieuwe uniform opgehaald, ziet er strak en mooi uit zeg. Nu nog alleen eventjes wennen eraan. De pet vind ik het minste mooi, maarja het beschermt wel tegen de regen en zon, zo moet je het maar zien.  ;)
eat or be eaten

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #2934 Gepost op: 2 december 2014, 06:39:44
Heb nog een aantal sportshirts liggen van craft. Ook voor het sporten (mtb) aangeschaft, maar pas ook prima onder een uniform... zit prima. Eens kijken hoe dit met het nieuwe uniform gaat zitten. Moet nog twee weekjes wachten
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

piet60

• vkr-pop
  • Senior gebruiker
Reactie #2935 Gepost op: 2 december 2014, 21:42:09
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1311557 date=1417353427
Ik gebruik nu tijdelijk tot de baas weer eens wat geregeld heeft, zwarte shirts van de Action. Die kosten wel €3,= per stuk.
Heb nu ook die thermo shirts van Action, bevalt prima. Heel verschil met gewone T-shirt lange mouw.

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #2936 Gepost op: 3 december 2014, 13:05:48
Zelf heb ik mijn nieuwe kloffie nog niet maar wat ik mij afvroeg: Is er inmiddels ook al iemand die de trui mist? Gevoelsmatig zeg ik; had er maar een schipperstrui bij gedaan of zo.

Maar zoals gezegd, ik heb het nieuwe pak nog niet dus misschien mis je de trui niet als je het nieuwe pak eenmaal hebt.

koenb

• Senior gebruiker
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #2937 Gepost op: 3 december 2014, 13:20:00
Ik vind het prettig dat we tussen de polo en de jas een softshell hebben als toevoeging. Natuurlijk zit dit niet zo als een trui, maar je hebt keuze zat voor elke weersomstandigheid.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #2938 Gepost op: 3 december 2014, 13:21:21
Ik vind de softshell lekker zitten en hij is goed winddicht. Ik had echter liever ook wat warmers gezien als bv een fleecetrui.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #2939 Gepost op: 3 december 2014, 13:35:34
Citaat van: DiNozzo link=msg=1312136 date=1417609281
Ik vind de softshell lekker zitten en hij is goed winddicht. Ik had echter liever ook wat warmers gezien als bv een fleecetrui.

Zullen ongetwijfeld in de loop der tijd aanvullingen op het uniform komen.  O0