Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213980 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

tazbrw

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #2940 Gepost op: 3 december 2014, 13:43:10
Citaat van: quattromontanes link=msg=1310093 date=1416757803
is dat ten gevolge van de zakken of moet je meer overzicht hebben waar je je spullen wegstopt....

Ik gooi nog wel is wat zo in mijn zakken ja. Maar er komt steeds meer overzicht in hoor.
Het voordeel is dat je weinig tot niets meer aan je koppel hangt en meer in je zakken kan.
Groeten,  Tazbrw

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #2941 Gepost op: 3 december 2014, 13:53:34
Ik mis de trui echt niet (heb dan ook m'n geliefde coltrui weggegooid). Lange polo + softshell voelt bij mij prettiger en warmer aan als de trui. Heb je het dan nogsteeds koud? Trek je jas aan! Is dat te warm? Jas+polo

Prima dat laagjes concept en overall vind ik het uniform zelfs warmer dat het oude.

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #2942 Gepost op: 3 december 2014, 16:47:02
Ik vind de winterbroek nog aardig koud :(!

Golf-10

• Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
Reactie #2943 Gepost op: 3 december 2014, 17:53:44
Vanmorgen mijn nieuwe kleding mogen aanpassen. Keurig geholpen door de vriendelijke medewerkers met passen. Gezellige sfeer.  O0  Vrijwel alles meegekregen op 1 winterbroek en 7 polo's na. Kleding zit prima en ook het nieuwe vest is een hele verbetering. Terug op buro bleek een collega dezelfde maat polo's te hebben en hij was zo aardig om mij een tweede polo te geven want om nu met 1 polo te moeten doen totdat de nalevering is geweest lijkt me wat lang. En de schoenen, dat zijn de Meindl's geworden.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #2944 Gepost op: 3 december 2014, 18:04:27
Hoe ziet het met hoofddeksel rondom winterweer? Ik mag volgende week avondje buiten staan en met dit weer wil ik toch wel iets meer bedekking voor mijn oren. Mogen de oude mutsen?
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #2945 Gepost op: 3 december 2014, 18:08:53
Die muts zat ook niet bij het vorige uniform, die had een bontmuts. Via de bond kon je toen voor weinig een normale muts kopen. En die gaat gewoon weer op!

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #2946 Gepost op: 3 december 2014, 18:11:49
Ik heb destijds een gewone muts (met logo) van het korps gekregen. Die heeft de afgelopen dagen ook zijn dienst bewezen...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #2947 Gepost op: 3 december 2014, 19:21:59
Nieuwe VHV zit lekker, echter op de motor is het waardeloos. Kan mijn motorjas niet meer dicht krijgen. Kreeg als tip om de de witte hoes te dragen omdat hij dan dunner is als met de gele of blauwe hoes. Dit is dan weer onwerkbaar in mijn ogen. Soms zit ik een deel van de dienst in de auto en het andere deel weer op de motor. Dat wordt dus uch keer per week wisselen van hoes of simpelweg op de motor niet dragen.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #2948 Gepost op: 3 december 2014, 20:01:04
Vanavond ook geweest. Eigenlijk alles meegekregen op mijn zomerbroeken en 1 winterbroek na. Voorlopig dus even afhankelijk van 1 winterbroek.

Heel nette en redelijk snelle service, en vriendelijk personeel om je te helpen.  O0
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #2949 Gepost op: 3 december 2014, 22:29:59
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1312219 date=1417630919
Nieuwe VHV zit lekker, echter op de motor is het waardeloos. Kan mijn motorjas niet meer dicht krijgen. Kreeg als tip om de de witte hoes te dragen omdat hij dan dunner is als met de gele of blauwe hoes. Dit is dan weer onwerkbaar in mijn ogen. Soms zit ik een deel van de dienst in de auto en het andere deel weer op de motor. Dat wordt dus uch keer per week wisselen van hoes of simpelweg op de motor niet dragen.

De motorrijders bij mogen allemaal een nieuwe jas gaan halen in apeldoorn