Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214026 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #2980 Gepost op: 8 december 2014, 19:14:32
Citaat van: JJ75 link=msg=1313115 date=1418054545
Ik dacht eerst wat doet die brandweerman daar zonder helm? Pas later in het filmpje had ik door dat er agenten tussen liepen. Als je het door hebt is het verschil wel te zien.
De eerste dag in mijn nieuwe uniform kwam ik een moeder met kind van een jaar of 4 tegen in het winkelgebied. Ik begroette ze vriendelijk en hoorde achter mij het kind nog vragen;
"Mamma zijn dat brandweermannen?"  ;D

Citaat
Red Cross Medic:
Enige puntje van kritiek is dat de onderscheiding met de ME pakken nu minimaal is...
En laat dat laatste nu net de bedoeling zijn! Het op elkaar afgestemd vanwege de flex ME.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #2981 Gepost op: 8 december 2014, 20:29:54
Vandaag eerste dag van de leveringen in Noord NL. Mocht als een van de eersten gaan passen in het Noorden. Ondanks vele berichten (ook vandaag) van collegas en gemopper om mij heen mocht ik nagenoeg het hele pakket mee. Op 1 broek na alles binnen! Scheelt toch dat je bijna 2 meter bent....
Velen (ook veel dames) gingen met minder of veel minder naar huis.  Geen VHV, geen softshell, geen AWJ en b.v. maar 1 broek.

Maar goed, ik ga eerst het ouwe spul maar eens verzamelen en wieberen...

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Reactie #2982 Gepost op: 8 december 2014, 21:15:20
Even een vraag over reflectie. Op foto's in de media zie je dat de strepen achter op de  jas reflecterend zijn.
Sommigen beweren echter dat ze niet reflecterend zijn.
Wat zijn jullie ervaringen?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #2984 Gepost op: 8 december 2014, 21:36:24
Citaat van: schuimer link=msg=1313185 date=1418069720
Even een vraag over reflectie. Op foto's in de media zie je dat de strepen achter op de  jas reflecterend zijn.
Sommigen beweren echter dat ze niet reflecterend zijn.
Wat zijn jullie ervaringen?

Niet reflecterend maar ze lichten wel redelijk op als ze beschenen worden. Je kan echter duidelijk zien dat de blokjes wel retroreflecterend zijn omdat daar veel meer licht vandaan komt.

Ik zou er niet op vertrouwen als je op de weg aan het werk bent...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2985 Gepost op: 8 december 2014, 21:40:27
Citaat van: kaasje link=msg=1313017 date=1418027852
Dan nog, volgens mij heeft er geen enkele keer iemand een VHV aan, niet dat het te zien is in iedergeval, dus ook niet de oude (die zou je dan verwachten)

Ach, ik zie ook mensen van de ''verkeerspolitie'' zonder hesje op een autosnelweg lopen (Midden Nederland), mensen van het VHT zonder reflecterend hesje verkeer regelen/stoptekens geven (Zuid Nederland) en Rotterdam mixt alles door elkaar  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

quattromontanes

• Forum gebruiker
Reactie #2986 Gepost op: 8 december 2014, 23:24:06
Vandaag mijn kleding opgehaald, op de winterbroeken en het vhv na alles binnen,.  O0
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2987 Gepost op: 9 december 2014, 10:27:42
Gister maar een mail gestuurd waar mijn vhv blijft, wacht er inmiddels al bijna 3 maanden op.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

crosslee

• Forum gebruiker
Reactie #2988 Gepost op: 9 december 2014, 11:30:45
Citaat van: silque link=msg=1313291 date=1418117262
Gister maar een mail gestuurd waar mijn vhv blijft, wacht er inmiddels al bijna 3 maanden op.

is het maatwerk? zat collega`s in mijn directe omgeving hebben het vest na 1,5 week binnen gehad. Ik wacht zelf ook nog op me vest maar verwacht het eerdaags te krijgen.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2989 Gepost op: 9 december 2014, 12:21:47
Nee geen maatwerk, gewoon een 'regulier' S'je.  Zijn er velen bij ons die het nog niet in bezit hebben.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.