Ergens vind ik het niet vreemd hoor, Deze poll vertegenwoordigd niet een heel groot deel van de agenten die wij in Nederland rijk hebben. Daarnaast heb ik veel collega's gehoord over hun ideeen en daar kwam naar voren: Hoe minder zichtbaar, hoe beter mbt boeven vangen. De gedachten van deze collega's was dan ook: Als ik zichtbaar moet zijn, trek ik wel een gele hoes aan of gele vest.
In ieder geval, vind ik het ook jammer dat wij geen gele schouderstukken aangereikt gaan krijgen. Wat betreft pet of sidecap/schuitje tja mijn mening daarover is, dat geen enkele pet functioneel is in de zin van regen of zonneschijn. Want het wordt allemaal even nat, en de zon tja?? Zonnebril of niet in de zon kijken, ik heb overigens nooit last van de zon. Maargoed dat zijn nogmaals mijn gedachten erover.
Voor de rest denk ik dat we wel blij mogen zijn met een polo en een werkbroek qua functionaliteit in de uitvoering van onze werkzaamheden. Overige kleding stukken is het gewoon afwachten. Over het algemeen ben ik van mening dat we toch wel een goede functionele kledingpakket gaan krijgen.