Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214066 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

Vp mignon

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #3020 Gepost op: 13 december 2014, 11:19:39
Citaat van: YNPD link=msg=1313883 date=1418397348
Wil nog even een compliment maken voor het enthousiasme van de winkelcollega's op locatie Alkmaar. Wat een vrolijkheid en enthousiasme daar zeg. Ik heb geen veiligheidsvest gekregen en ook geen winterbroeken, voor de rest alles binnen.

Een andere collega had het slechter, die kreeg alleen de pet mee  ;D

:) Wat leuk om te lezen.
Het is ook heel erg leuk om te doen. Ben zelf vp-er en huismoeder en kan je zeggen, het zijn lange dagen. Maar als we al die enthousiaste koppies voor bij zien komen, vergeet je gewoon de tijd en wordt je zelf nog enthousiaster om er voor te zorgen dat iedereen met een goed gevoel de deur uit gaat.
 Ik doe dit werk met heel veel plezier. Nog 1 week te gaan en dan is ook Noord Holland omgekleed!
De geruchten gingen gisteren dat er maandag nieuwe voorraden binnen gaan komen. Dat zou heel fijn zijn, want wij hebben nog niets bijgeleverd gekregen.

Nog wel een kleine tip voor alle dienders die volgende week nog langs komen voor hun uniform. noteer de maat van je lekker zittende uniformpantalon, over het algemeen komt deze redelijk overheen met de nieuwe broeken :)

VROB

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #3021 Gepost op: 13 december 2014, 13:20:22
Complimenten wat een top uniform en enthousiaste medewerkers in Alkmaar.
Enige minpunt is toch wel dat de polo's erg strak onder de oksel zitten, hebben meer mensen hier last van?

Wessel1

• Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #3022 Gepost op: 13 december 2014, 13:37:25
Citaat van: VROB link=msg=1314112 date=1418473222
Complimenten wat een top uniform en enthousiaste medewerkers in Alkmaar.
Enige minpunt is toch wel dat de polo's erg strak onder de oksel zitten, hebben meer mensen hier last van?
Ja ik denk bijna iedereen. En de geurtjes die dat met zich mee brengt.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #3023 Gepost op: 13 december 2014, 13:42:36
Citaat van: Vp mignon link=msg=1314090 date=1418465979

Nog wel een kleine tip voor alle dienders die volgende week nog langs komen voor hun uniform. noteer de maat van je lekker zittende uniformpantalon, over het algemeen komt deze redelijk overheen met de nieuwe broeken :)

Bedankt voor de tip ;) tot dinsdag dan maar.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #3024 Gepost op: 13 december 2014, 16:07:13
Citaat van: Wessel1 link=msg=1314118 date=1418474245
Ja ik denk bijna iedereen. En de geurtjes die dat met zich mee brengt.

Geen last van. Ik heb ook wel een maatje groter gekozen dan wat ze daar wilden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3025 Gepost op: 13 december 2014, 16:53:11
Citaat van: Robbinww link=msg=1314043 date=1418427936
Ook ik ben deze week in Alkmaar geholpen. Inderdaad super enthousiaste medewerkers van het POPU-Team! Ik krijg nog nageleverd: Pet, All weather jacket, veiligheidsvest en 1 winterbroek.

Ook ik kreeg te horen dat voor het veiligheidsvest 1-1,5 maand levertijd geldt en voor het all weather jacket en de cap ongeveer 2 weken.

Pet nageleverd? Dan ben je volgens mij echt de eerste  ;D
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #3026 Gepost op: 13 december 2014, 18:11:52
Citaat van: Lars O. link=msg=1314153 date=1418485991
Pet nageleverd? Dan ben je volgens mij echt de eerste  ;D

Nope, in Midden-Nederland waren ze in week twee ook al op.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3027 Gepost op: 14 december 2014, 01:33:53
Weet je wat mij opvalt? Vlak voor de winter ontvangt iedereen zijn zomerbroek, de winterbroek soms wel soms niet. Het veiligheidsvest (met draagplicht) soms wel-soms-niet, en het all-weather jack soms-wel-soms niet.

Sla ik nou de plank mis of missen we keihard (naast de pet) alle cruciale onderdelen?

Zonder zomerbroek en met of zonder lange mouwen polo kan ik prima functioneren. Maar zonder veiligheidsvest komt mijn veiligheid in gevaar, zonder winterbroek heb ik het koud en zonder all-weather jack wordt alles nat. Dus eigenlijk krijgen we niet datgene wat we wèl nodig hebben  :(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3028 Gepost op: 14 december 2014, 13:03:35
Wat mij verbaasd is dat mensen die het pak nog niet dag/dagelijks nodig hebben in sommige gevallen alles mee krijgen en een collega die het wel allemaal nodig heeft krijgt niet alles mee...

Bij ons lopen enkele vrijwilligers en inspecteurs met het complete pak en de BPZ collega's (met dezelfde maten) krijgen enkel 1 polo en 1 zomerbroek mee  :(

Ik hoorde afgelopen week een collega die schoenen en een petje mee kreeg, de rest staat in back-order.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #3029 Gepost op: 14 december 2014, 14:11:14
Citaat van: Jerommeke link=msg=1314318 date=1418558615
Wat mij verbaasd is dat mensen die het pak nog niet dag/dagelijks nodig hebben in sommige gevallen alles mee krijgen en een collega die het wel allemaal nodig heeft krijgt niet alles mee...

Bij ons lopen enkele vrijwilligers en inspecteurs met het complete pak en de BPZ collega's (met dezelfde maten) krijgen enkel 1 polo en 1 zomerbroek mee  :(

Ik hoorde afgelopen week een collega die schoenen en een petje mee kreeg, de rest staat in back-order.

Ja, daar verbaas ik me ook wel een beetje over. Heb ook mensen op de lijst zien staan die ik nog nooit in uniform heb gezien. Misschien was het een idee geweest om noodhulpers voorrang te geven in deze operatie. Maar ja, achteraf kan ik natuurlijk makkelijk praten  98uiye