Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214055 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Reactie #3030 Gepost op: 14 december 2014, 20:49:36
Citaat van: Jerommeke link=msg=1314318 date=1418558615
Wat mij verbaasd is dat mensen die het pak nog niet dag/dagelijks nodig hebben in sommige gevallen alles mee krijgen en een collega die het wel allemaal nodig heeft krijgt niet alles mee...

Bij ons lopen enkele vrijwilligers en inspecteurs met het complete pak en de BPZ collega's (met dezelfde maten) krijgen enkel 1 polo en 1 zomerbroek mee  :(

Ik hoorde afgelopen week een collega die schoenen en een petje mee kreeg, de rest staat in back-order.

Kan óók gewoon toeval zijn, toch?
Alsof een vrijwilliger of inspecteur dan maar met een half uniform de straat op zou moeten??
Beetje rare opmerking.
Ik snap hem wel, maar vind hem een beetje misplaatst!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3031 Gepost op: 14 december 2014, 21:47:58
Citaat van: schuimer link=msg=1314389 date=1418586576
Kan óók gewoon toeval zijn, toch?
Alsof een vrijwilliger of inspecteur dan maar met een half uniform de straat op zou moeten??
Beetje rare opmerking.
Ik snap hem wel, maar vind hem een beetje misplaatst!

Tsja, die vrijwilliger die 1 dienst per maand draait of de inspecteur die eens in de twee maanden een OvD dienst draait hebben het complete nieuwe uniform mijnsiends minder hard nodig als iemand die 38 uur per week in de BasisPolitieZorg werkt.
Dat die vrijwilliger of inspecteur dan wel een veiligheidsvest krijgt in maat L en de BPZ collega die ook maat L heeft krijgt geen vest, dat vind ik een beetje raar
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3032 Gepost op: 14 december 2014, 21:52:21
ach ja wat is nieuw? De bobo-met-goud heeft zijn nieuwe klapper al, het voetvolk doet het met ouwe meuk
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3033 Gepost op: 14 december 2014, 22:19:32
Afgezien van de leveringsproblematiek alle lof voor de POPU-medewerkers die de hele dag staan te staren naar collega's in onderbroek en met de grootst mogelijke lol iedereen (proberen) te voorzien van de nieuwe pakken!
Kwalitatief is het volgens mij ook allemaal in orde!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Dalta84

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #3034 Gepost op: 15 december 2014, 12:46:17
Gewoon omdat het leuk is... :-)
Een Photoshop van een surveillance auto op basis van een BMW 2 serie Tourer.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #3035 Gepost op: 15 december 2014, 14:05:34
Jerommeke, een van de vrijwilligers al gevraagd of je misschien wat mag lenen? Vier broeken en 8 shirts heb ik ook niet nodig, ik draai 1,5 dienst per week. Ik zou er geen problemen mee hebben om de helft tijdelijk uit te lenen. Zodra die collega geleverd krijgt krijg ik gewoon zijn nieuwe kleding.

Sterker nog, bij ons op het bureau is het in een aantal gevallen zo gegaan. Mocht je nog wat crusiaals missen, vraag het ze. Ik denk dat een groot deel daar geen problemen mee heeft ;)

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3036 Gepost op: 15 december 2014, 14:12:02
Citaat van: Meneer link=msg=1314512 date=1418648734
Jerommeke, een van de vrijwilligers al gevraagd of je misschien wat mag lenen? Vier broeken en 8 shirts heb ik ook niet nodig, ik draai 1,5 dienst per week.
Sorry, maar in de tijden dat we als politie zo moeten snijden in de kosten snap ik niet dat een vrijwilliger zoveel kleding krijgt. Met de helft had je ook meer dan voldoende gehad. (niet persoonlijk, slechts een constatering)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #3037 Gepost op: 15 december 2014, 14:30:38
Citaat van: Red link=msg=1314514 date=1418649122
Sorry, maar in de tijden dat we als politie zo moeten snijden in de kosten snap ik niet dat een vrijwilliger zoveel kleding krijgt. Met de helft had je ook meer dan voldoende gehad. (niet persoonlijk, slechts een constatering)

Deels mee eens. Er zijn vrijwilligers die 2 diensten per maand draaien, en die 2 diensten per week draaien. Minder zou niet verkeerd zijn, maar waar leg je de lat dan? Vorig jaar werkte ik 20 uur per week, dan zou je kleding te kort komen. Maargoed, dat geldt natuurlijk voor inspecteurs en recherche personeel net zo. Ik denk niet dat daar de kosten in zitten.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #3038 Gepost op: 15 december 2014, 14:47:16
Citaat van: Red link=msg=1314514 date=1418649122
Sorry Red, ga niet lopen zeuren over dit soort kosten t.o.v. vrijwilligers. Als ik kijk in wat voor mate er geld over de balk wordt gesmeten dan denk ik dat dit één van de kleinste problemen is. Ze mogen eerst eens fatsoenlijk omgaan met hun vrijwilligers, daarna kan je dit soort acties uitvoeren.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3039 Gepost op: 15 december 2014, 14:59:35
Citaat van: kaasje link=msg=1314525 date=1418651236
Sorry Red, ga niet lopen zeuren over dit soort kosten t.o.v. vrijwilligers.
Ik zeur over allerlei kosten en uitgaven, ook over dit soort zaken. Net als het feit dat ik 6 jaar terug een parka heb gekregen die ik na 6 jaar in de kast te hebben bewaard in heb geleverd bij de passessie. Ik heb hem precies 0 minuten gedragen, en met mij nog tientallen collega's.

En nogmaals, ik val vrijwilligers niet persoonlijk aan. Ik coach/begeleid momenteel een club vrijwilligers dus ik weet precies hoe er met ze wordt om gegaan.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.