Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214059 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #3040 Gepost op: 15 december 2014, 15:03:49
Citaat van: Red link=msg=1314531 date=1418651975
Ik zeur over allerlei kosten en uitgaven, ook over dit soort zaken. Net als het feit dat ik 6 jaar terug een parka heb gekregen die ik na 6 jaar in de kast te hebben bewaard in heb geleverd bij de passessie. Ik heb hem precies 0 minuten gedragen, en met mij nog tientallen collega's.

Zeg maar gerust alle executieven in het Amsterdamse. Dat zijn er dus minimaal 2500.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #3041 Gepost op: 15 december 2014, 15:51:55
Citaat van: Red link=msg=1314531 date=1418651975
Ik zeur over allerlei kosten en uitgaven, ook over dit soort zaken. Net als het feit dat ik 6 jaar terug een parka heb gekregen die ik na 6 jaar in de kast te hebben bewaard in heb geleverd bij de passessie. Ik heb hem precies 0 minuten gedragen, en met mij nog tientallen collega's.

En nogmaals, ik val vrijwilligers niet persoonlijk aan. Ik coach/begeleid momenteel een club vrijwilligers dus ik weet precies hoe er met ze wordt om gegaan.
O0
Hobby Bobby eenheid Den Haag

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3042 Gepost op: 15 december 2014, 18:42:48
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1314534 date=1418652229
Zeg maar gerust alle executieven in het Amsterdamse. Dat zijn er dus minimaal 2500.

Jep. Huilend heb ik afscheid genomen van mijn spliksplinter nieuwe parka en slechts 1x gedragen blauwe jas. Ach ja.... 2500 * 140,- euro is maar 350.000,- euro. Landelijk gezien zal je dus maar over 1 miljoen euro praten. Is een druppel op de gloeiende plaat en een schijntje in vergelijking met andere verspilingen
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Reactie #3043 Gepost op: 15 december 2014, 19:15:34
Citaat van: Jerommeke link=msg=1314395 date=1418590078
Tsja, die vrijwilliger die 1 dienst per maand draait of de inspecteur die eens in de twee maanden een OvD dienst draait hebben het complete nieuwe uniform mijnsiends minder hard nodig als iemand die 38 uur per week in de BasisPolitieZorg werkt.
Dat die vrijwilliger of inspecteur dan wel een veiligheidsvest krijgt in maat L en de BPZ collega die ook maat L heeft krijgt geen vest, dat vind ik een beetje raar

Of je nou 1 dienst per week of 5 diensten per week draait, je zult uiteindelijk in volledig tenue op straat moeten.
Dat de ene meer kleding krijgt uitgeleverd dan de andere, is noch de schuld van de vrijwilliger, noch de schuld van de inspecteur.

Ik kreeg als vrijwilliger (en vele andere vrijwilligers die ik ken) bij de allereerste kledingverstrekking een holster voor de P5, patroonhoudertas en gele blouson.
Moesten allemaal weer terug, want zaten niet in ons standaardpakket, maar WEL op onze kledinglijst!!
Over onnodige handelingen en kosten gesproken...
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
Reactie #3044 Gepost op: 15 december 2014, 23:46:17
Citaat van: schuimer link=msg=1314591 date=1418667334
Of je nou 1 dienst per week of 5 diensten per week draait, je zult uiteindelijk in volledig tenue op straat moeten.
Dat de ene meer kleding krijgt uitgeleverd dan de andere, is noch de schuld van de vrijwilliger, noch de schuld van de inspecteur.

Ik kreeg als vrijwilliger (en vele andere vrijwilligers die ik ken) bij de allereerste kledingverstrekking een holster voor de P5, patroonhoudertas en gele blouson.
Moesten allemaal weer terug, want zaten niet in ons standaardpakket, maar WEL op onze kledinglijst!!
Over onnodige handelingen en kosten gesproken...

Nou ja wees blij dat je het krijgt! Ik kreeg als ULM motorrijder geen winter handschoenen en geen windstopper en die gele verkeersjas? Daar heb ik geen recht op. Immers op een ULM rij je alleen met mooi weer en heb je niks in het verkeer te zoeken. Dat je zonder ULM niet eens aan de VRO kan beginnen dat komt bij dat hersenloos volkje niet in die bovenkamer aan. Net als dat je de rij-opleiding in moet zonder gehoorbescherming en motorhandschoenen. Geeft niks joh! Kan ook zonder! Neem je toch die van jezelf???

Doe ik straks ook maar met mijn klapper pistool, geen walter maar mijn eigen kleine troetelkindje. Ik hou zσσσσ van hem! Mijn  .50je  0098 0098 0098 0098 0098
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

knarf1990

• Team Verkeer
  • Forum gebruiker
Reactie #3045 Gepost op: 16 december 2014, 20:08:21
Morgen maar eens koekeloeren in Alkmaar of ik wat mee krijg.
Ik hoop dat ik wat voordeel van mijn 2.0 meter heb. Misschien dat er in die maten nog wel wat te krijgen is!
--Niets is wat het lijkt--

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
Reactie #3046 Gepost op: 17 december 2014, 00:08:12
Citaat van: knarf1990 link=msg=1314779 date=1418756901
Morgen maar eens koekeloeren in Alkmaar of ik wat mee krijg.
Ik hoop dat ik wat voordeel van mijn 2.0 meter heb. Misschien dat er in die maten nog wel wat te krijgen is!
Lijkt haast de uitverkoop bij de ***a wel  :'( Ze hebben nooit  wat ik nodig heb  :o

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3047 Gepost op: 17 december 2014, 12:11:00
Ik heb m'n eerste diensten gedraaid in het nieuwe pak,
Ben ik de enige die vind dat het (zelfs met de huidige temperaturen buiten) erg warm is?
Ik loop in de zomerbroek, zomer uitvoering van het ondershirt, polo met korte mouwen, windstopper en het vest...
Met name binnen (in woningen, instellingen, winkelcentra en dergelijke) vind ik de combinatie van de windstopper met het afsluitende vest erg (te) warm...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #3048 Gepost op: 17 december 2014, 12:37:46
Ik draag de windstopper bijna nooit. Meestal polo met lange mouw en in de nacht een thermoshirt lange mouw er bij. Dan kan ik prkma buiten vertoeven zonder het warm te hebben.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #3049 Gepost op: 17 december 2014, 12:49:24
Citaat van: Jerommeke link=msg=1315006 date=1418814660
Ik heb m'n eerste diensten gedraaid in het nieuwe pak,
Ben ik de enige die vind dat het (zelfs met de huidige temperaturen buiten) erg warm is?
Ik loop in de zomerbroek, zomer uitvoering van het ondershirt, polo met korte mouwen, windstopper en het vest...
Met name binnen (in woningen, instellingen, winkelcentra en dergelijke) vind ik de combinatie van de windstopper met het afsluitende vest erg (te) warm...
Ik moest zondag anderhalf uur verkeer tegenhouden bij een woningbrand. Ik had alle laagjes aan en het nog steeds flink koud!
Hobby Bobby eenheid Den Haag