Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214093 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

Edwinvw

• Senior gebruiker
Reactie #3080 Gepost op: 27 december 2014, 14:30:57
Citaat uit: De Politie, ledenmagazine van de NPB bladnummer 8 december 2014, blz 18
Warme oren
Nu de winter begonnen is en het af en toe best fris kan zijn buiten komen de eerste vragen binnen over de muts. Ja, er komt een nieuwe bontmuts, maar die is er nog niet. Mag in de tussentijd de oude bontmuts nog gedragen worden? Mijn advies aan iedereen met koude oren: vooral doen!

Dus we moeten geduld hebben, ook al draag ik nooit een muts :)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3081 Gepost op: 4 januari 2015, 23:39:05
Overigens zie ik bij meerdere collega's op de rug, onderste gele streep en dan ri. de oksel fijne scheurtjes ontstaan in de gele streep.
Deze shirts worden sinds begin december gedragen.

Hoe zien de polo's er bij collega's uit die er al een halfjaar in lopen?  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #3082 Gepost op: 5 januari 2015, 07:23:13
Citaat van: Jerommeke link=msg=1320061 date=1420411145
Overigens zie ik bij meerdere collega's op de rug, onderste gele streep en dan ri. de oksel fijne scheurtjes ontstaan in de gele streep.

Wat opvalt is dat het zo verschilt. Bij sommige collega's zit het uit als olifantenhuid (de streep bgint over de hele breedte te brokkelen -nachtdienst polo :-) -in afwachting van de 'omruiler'.) anderen hebben nergens last van.

Edwinvw

• Senior gebruiker
Reactie #3083 Gepost op: 5 januari 2015, 12:37:45
Citaat van: Jerommeke link=msg=1320061 date=1420411145

In de eenheid Den Haag zie ik inderdaad al veel collega's met scheuren in de gele strepen en reflectie blokjes. Ook zie ik veel collega's waarbij de shirts er vies uit zien. En daarmee bedoel ik dat de gele strepen niet meer geel zijn, vlekken bij de oksels op de gele streep.  Ik denk dat het komt door niet goed wassen.

Ik doe elke dienst een schoon shirt aan, omdat ik wel vind dat ze snel ruiken, dus ik was de shirts regelmatig. Ik heb nergens last van.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #3084 Gepost op: 5 januari 2015, 12:40:00
Nou ik heb door omstandigheden 3 diensten hetzelfde shirt aan moeten doen, had deze nog nooit gewassen, maar hij zit nu al onder de barsten. Dus ook zonder wassen gaan ze kapot. Gewoon slecht spul.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

tcf

• Senior gebruiker
Reactie #3085 Gepost op: 5 januari 2015, 12:58:37
Het heeft echt te maken met de leverancier ( er zijn er twee )
De versie van de ene leverancier blijft prima, ook na een half jaar dragen en veel wassen ( eigen ervaring )
De andere versie dus van de andere leverancier gaan meestal na 1x dragen/wassen al scheuren.
Het verschil tussen kwaliteit is vaak alleen te zien door het kleurverschil als je ze nieuw geleverd krijgt.
De wat doffere kleuren zijn degene die snel scheuren

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #3086 Gepost op: 5 januari 2015, 13:01:27
Blijkbaar hetzelfde verhaal als met de geel (groene :-X) motorkleding toen..

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #3087 Gepost op: 5 januari 2015, 16:52:29
Dacht dat het doel van 1 landelijke inkoop was...1 uniform dat hetzelfde is...
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3088 Gepost op: 5 januari 2015, 19:28:54
Net even gebeld met de kledingwinkel omdat ik nog steeds geen vest heb. Verwachte levering is op zn vroegst maart 2015, dan heb ik er een dik half jaar op moeten wachten!!  :-\
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #3089 Gepost op: 5 januari 2015, 20:04:43
Citaat van: silque link=msg=1320251 date=1420482534
Net even gebeld met de kledingwinkel omdat ik nog steeds geen vest heb. Verwachte levering is op zn vroegst maart 2015, dan heb ik er een dik half jaar op moeten wachten!!  :-\

Lekker vooruitzicht maar ik zit toch 3 maanden binnen.... Heb je toevallig ook maatje S?
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant