Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214132 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #3120 Gepost op: 14 januari 2015, 12:03:56
Yup dat volgens onze afdeling DFS helemaal niemand in het land. Dat zou ergens vanaf februari/maart weer moeten kunnen, aangezien idereen dan zijn juiste aantal kledingpunten zou moeten hebben. Dit wordt nu landelijk een standaard en dus heeft de collega BPZ dezelfde pntn straks als jij in Zeeland.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #3121 Gepost op: 14 januari 2015, 12:08:52
En dan dit jaar 60% van wat je eigenlijk zou krijgen.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3122 Gepost op: 14 januari 2015, 12:29:12
Vandaar, bedankt  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #3123 Gepost op: 14 januari 2015, 16:25:07
Echter is het wel de politie zelf die ervoor heeft gekozen dat alles al uitgeleverd moest worden in 2014. De leverancier heeft zelf van te voren aan gegeven dat dit alles eigenlijk in een te kort tijdsbestek is, aldus een van de ontwikkelaars van het uniform. Of ik moet diegene totaal verkeerd begrepen hebben!

Misschien een beetje appels met peren vergelijken. Maar als er een nieuwe auto wordt uitgeleverd krijg je de banden of verwarming toch ook niet op nalevering. Het uniform behoort in mijn optiek ook in 1 geheel geleverd te worden. En anders maar wat langer in het oude!

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #3124 Gepost op: 14 januari 2015, 19:17:47
Zojuist kwam ik thuis en was er een pakketje afgeleverd. Bleek de tweede operationele winterbroek te zijn!
Senior GGP / Oost-Brabant

Jim1

• Forum gebruiker
Reactie #3125 Gepost op: 14 januari 2015, 20:24:25
Klinkt goed! Ik wacht nog steeds op beide winterbroeken. De jas kwam na een week binnen. Nu nog de broeken en het vest....

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3126 Gepost op: 14 januari 2015, 20:31:21
Citaat van: Nick link=msg=1323040 date=1421259467
Zojuist kwam ik thuis en was er een pakketje afgeleverd. Bleek de tweede operationele winterbroek te zijn!
Ik kreeg vandaag mijn twee zomerbroeken binnen, nu alleen nog 1 winterbroek... :)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3127 Gepost op: 15 januari 2015, 00:30:30
Citaat van: MNL-5200 link=msg=1322732 date=1421230615
Eens, maar tot in het redelijke. De uniform operatie was/is massief en ik heb dan ook niks anders dan lof voor de betrokkenne die dit allemaal georganiseerd hebben. En uiteraard gaan er dan ook dingen fout.

Dat ben ik wel met je eens...
Alleen dat er vanaf vorig jaar maart (ruim voordat de nieuwe uniformen kwamen) al bepaalde (basis-)artikelen niet meer te krijgen zijn is natuurlijk diep en diep triest.
Naar het schijnt omdat men even vergeten was dat de contracten afliepen.

Sportkleding = niet verkrijgbaar
Sportschoenen = niet verkrijgbaar
Onderkleding = niet verkrijgbaar
Gele vestje = niet verkrijgbaar
Etc. Etc.

Wat mij trouwens ook is opgevallen, collega's die door omstandigheden niet bij de passessie aanwezig konden zijn kunnen nu pas eind februari (!!) terecht om hun pak aan te laten meten...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #3128 Gepost op: 15 januari 2015, 01:26:12
Een vrouwelijke collega met vest maat S normaal heeft eergisteren haar vest over de post gekregen! Er lijkt hoop!

quattromontanes

• Forum gebruiker
Reactie #3129 Gepost op: 15 januari 2015, 09:58:48
Ook hier in het Noord-Hollandse enkele collega's die hun sofstshel en of vest en of jas maatje S hebben gekregen. Ik ben zelf helaas veroordeeld tot een M maar er lijkt toch nog een beetje beweging in te zitten.

Wel jammer dat er bij de uitgifte op 08/12 vertelt werd dat ik mijn winterbroeken en vest voor de kerst binnen zou hebben. Ik vermoed nu dat zij de kerst van 2015 bedoelden.

Ik koop overigens ondershirts bij de action. Kosten een paar euro en gaan zo 3 maanden mee O0
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..