Tot slot: als je denkt het allemaal zo goed te weten dan zou je in ieder geval de benaming vtsPN niet mee gebruiken. Dat heet al een tijdje Dienst Politie Uitrusting.
@ MartinJ: namen en afkortingen veranderen zo snel bij de politie dat zelfs de medewerkers het niet meer bij kunnen houden. Het enige dat niet veranderd zijn de medewerkers. Conclusie:dezelfde minkukel die bij de/het/een VTSPN niks deed doet dat nog steeds niet bij de DPU
Alsjeblieft: ga je niet wentelen in 1000 en 1 excuses. Dat tijd die je hebt gehad om achter de schermen te kijken: prachtig, hartstikke mooi
leuke ervaring. Maar zet die roze bril af! Een vuilinsman blijft een vuilnisman, een hoer blijft een hoer. Of je nou achter de schermen hebt gekeken of niet. (voor de goede orde en voordat ik een van beide beroepsgroepen voor de borst stoot:
)
Grizz heeft het wat minder ongenuanceerd uitgelegd, daarvoor mijn dank. Helaas is dat niet mijn beste kant, ik noem gewoon iets troep als het troep is (in mijn ogen wel te verstaan).
Oja 1: ik mopper niet om mijn nickname hoog te houden, dat intereseert mij namelijk geen klote. Lees de tekst onder mijn opmerkingen: ik reageer als ik dat wil en anders .... niet! En ik reageer als ik vind dat iemand een schouderklop(je) verdient , als iemand steun verdient of als iemand een schop onder zijn hol verdient. Soms doe ik dat ongenuanceerd, zowel positief als negatief. Helaas heb ik het nog niet meegemaakt dat het VTSPN of de DPU (of welke naam men aan deze paarse krokodil ook geeft) iets in welke vorm dan ook aan positieve berichtgeving verdient. En dat er dan commentaar komt is niet aan mij te wijten maar aan het stelletje ....... dat bij VTSPN/ DPU werkt.
Oud hollands gezegde: als je in de stront trapt zal je de stank ruiken
Oja 2: als jij een CJIBtje op de mat ontvangt, dan klaag je ook over de politie. Dat is geen gok, dat is gewoon zo. Ik, én duizenden anderen, doen dat ook over de VTSPN/ DPU. Je kan eraan wennen of een andere baan zoeken (dat argument gebruiken ze namelijk ook altijd bij de POLITIE (en verdomme! Die naam verandert nou nooit......
))
Maar goed: de uitrol... goed geregeld. De kleding?
Het kleding pakket:
Ga jij ff in je zomertenue bij -4 buiten staan? Ik denk het niet. Dus gewoon oud hollands: KUT GEREGELD!
Dankzij VTSPN/DPU