Van het VHV waar ik al bijna 4 maanden op wacht bedoel je?
Gelukkig kan ik mijn pen op andere plekken dan mijn regenjas opbergen, oh nee!
Over veiligheidsvest gesproken... Daar hebben we het nog niet over gehad toch? Nee? Mooi, want ik heb wat informatie. Vanmiddag contact gehad met VtsPN, gevraagd naar mijn vhv maatje S. Antwoord was dat er begin maart (weer lekker vaag) een levering zou komen van 600 vesten. Er staan momenteel nog orders open van eind september, die krijgen eerst hun vest... Volgens VtsPN zouden dit ongeveer 280 collega's zijn, daarna volgt de rest... Volgens VtsPN zou dat betekenen dat ik begin maart ook gewoon mijn vhv ga ontvangen! Althans, daar hoop ik op...
Geen idee of dit voor andere regio's geldt en voor andere maten dan S, heb puur naar mijn situatie gevraagd maar het geeft een beeld van wat er speelt. Wat wel duidelijk is geworden is dat de collega's die het langst hebben moeten wachten ook als eerst hun vest zullen krijgen.
We wachten maar weer met z'n allen af...!
Reden van dit alles volgens VtsPN; Maten van oude vesten, die door politie zelf waren doorgegeven, kwamen niet overeen met de maten van het nieuwe vest waardoor de leverancier opeens een heleboel vesten bij moest laten maken/bestellen