Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214392 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3440 Gepost op: 13 april 2015, 15:53:55
Las vandaag dat jullie mooie pet waarschijnlijk toch weer aangepast gaat worden. Mogelijk dat deze toch vernaderd in het bekende schuitje  0098
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #3441 Gepost op: 13 april 2015, 16:00:26
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1343334 date=1428933235
Las vandaag dat jullie mooie pet waarschijnlijk toch weer aangepast gaat worden. Mogelijk dat deze toch vernaderd in het bekende schuitje  0098

Waar las je dat?

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #3442 Gepost op: 13 april 2015, 17:31:04
Ben ik ook zeer benieuwd naar...

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3443 Gepost op: 13 april 2015, 17:47:15
Is gestuurd in een info mail. Zou binnen aantal weken enkele personen gaan proef dragen waarna de nieuwe hoofdbedekking landelijk gedragen zou moeten worden. Schijnen iets te veel caps te verdwijnen door de natuur tijdens de gewone diensten.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

koenb

• Senior gebruiker
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #3444 Gepost op: 13 april 2015, 17:52:48
Naar mijn weten verdwijnen de meeste vanwege de draagplicht. Collega's zijn het niet gewend, waardoor ze overal slingeren en uiteindelijk kwijt raken. Ben bang dat dit niet anders zal zijn met een schuit. Maar voordat deze er is met de uitrol zijn we toch weer een aantal jaar verder.. Geef me eerst maar mijn veiligheidsvest waar ik al een half jaar op wacht.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #3445 Gepost op: 13 april 2015, 20:22:55
Naar mijn weten verdwijnen de meeste vanwege de draagplicht. Collega's zijn het niet gewend, waardoor ze overal slingeren en uiteindelijk kwijt raken. Ben bang dat dit niet anders zal zijn met een schuit. Maar voordat deze er is met de uitrol zijn we toch weer een aantal jaar verder.. Geef me eerst maar mijn veiligheidsvest waar ik al een half jaar op wacht.
Ik vind het een lelijk ding. Was ik niet heel teleurgesteld toen die van mij afwaaide op een dijk... Op het bureau kwam ik erachter dat die van mijn collega was.
Ik heb er dus nog 1. >:D

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #3446 Gepost op: 14 april 2015, 18:10:23
Pet in de uitruktas en op alleen op als het "moet"  :)

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3447 Gepost op: 14 april 2015, 23:33:05
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1343334 date=1428933235
Ach ja net als de rest van het "nieuwe" uniform dat uiteraard door-en-door getest is

Maar laat ik mij verder niet uitwijden en verwijzen naar een website: https://www.politie.nl/themas/uniform-en-uitrusting.html waarop keuirg vermeld staat wie wel en niet in het nieuwe uniform loopt.

"Politiemensen die wel een uniform dragen maar niet echt op straat werken, blijven het huidige uniform dragen." Toch gek dat al dat goud zoals mijn chef en zijn chef én zijn chef het nieuwe uniform dragen terwijl ze geen meter op straat werken maar hooguit van kantoor naar kantoor bewegen en zo op straat komen....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #3448 Gepost op: 15 april 2015, 01:13:07
In de regen is de cap wel handig! Hoop dus niet op die koeiekut.

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #3449 Gepost op: 15 april 2015, 07:27:00
Citaat van: moppersmurf link=msg=1343699 date=1429047185
Ach ja net als de rest van het "nieuwe" uniform dat uiteraard door-en-door getest is

Maar laat ik mij verder niet uitwijden en verwijzen naar een website: https://www.politie.nl/themas/uniform-en-uitrusting.html waarop keuirg vermeld staat wie wel en niet in het nieuwe uniform loopt.

"Politiemensen die wel een uniform dragen maar niet echt op straat werken, blijven het huidige uniform dragen." Toch gek dat al dat goud zoals mijn chef en zijn chef én zijn chef het nieuwe uniform dragen terwijl ze geen meter op straat werken maar hooguit van kantoor naar kantoor bewegen en zo op straat komen....

Je snapt toch dat de ambtenaren bij de directie politie de opdracht hebben de operationele sterkte op peil te houden. Hoe doe je dat; kloddertje hier, streepje daar en op papier kloppen de cijfers weer. In de praktijk wordt dan opeens chef gevonden vliegtuigen operationeel en kennelijk de niet- executieve collega's van communicatie ook.  ;D