Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214470 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

koenb

• Senior gebruiker
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #3500 Gepost op: 26 mei 2015, 15:39:34
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ook ik heb na een klein half jaar eindelijk binnen. Ziet er verder prima uit, wel even wennen met aantrekken vergeleken met de oude.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #3501 Gepost op: 26 mei 2015, 16:34:05
Citaat van: moppersmurf link=msg=1352386 date=1432590664
maar ik vind het nog steeds onder maats voor het geld dat er voor betaald wordt.
Je bent al weer helemaal de oude zie ik ;)

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3502 Gepost op: 31 mei 2015, 23:49:26
Citaat van: Daniel! link=msg=1352497 date=1432650845
Je bent al weer helemaal de oude zie ik ;)

Ach soms hou ik mij in, en soms niet  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #3503 Gepost op: 1 juni 2015, 13:39:06
Half april is het programmateam opgeheven. Die week zouden er 3000 vhvesten arriveren. Na 14 dagen nog eens 3000 en weer 14 dagen later de laatste 4000. Die moeten dan allemaal "even" gecontroleerd worden voor verzending.  Het einde is dus in zicht.

Wat betreft aflevering: jbm is de hoofdkoerier. Heeft regionaal onderaanbesteedt.daar heel veel verschillen in aflevering. Kan wat voorbeelden noemen maar die zijn al gepasseerd.  Bij kkachten Apeldoorn bellen.  Dat zet kracht bij aan de ontbinding van het contract.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #3504 Gepost op: 1 juni 2015, 19:18:47
Tsja een collega heeft nu al zeker 5 keer bij Apeldoorn geklaagd dat zijn zendingen steevast bij de buren bezorgt worden, ondanks dat op de doos nog staat dat dat niet mag, maar van de week kon hij weer naar de buren om zijn vhv op te halen. Dan heb je ook niet meer het gevoel serieus genomen te worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
Reactie #3505 Gepost op: 1 juni 2015, 21:32:12
Veel collega's halen het graag op bij de buren ipv dat het pakket weer meegenomen wordt zonder dat je weet dat ze geweest zijn en daarna terug wordt gestuurd naar Apeldoorn. Althans zo dem ik er over en weet uit mijn omgeving dat het graag bij de buren zouden ophalen.

Dpu moet voldoende vastgestelde klachten hebben om de rechter te vragen het contract te ontbinden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #3506 Gepost op: 1 juni 2015, 22:04:19
Citaat van: MartinJ link=msg=1353475 date=1433187132
Veel collega's halen het graag op bij de buren ipv dat het pakket weer meegenomen wordt zonder dat je weet dat ze geweest zijn en daarna terug wordt gestuurd naar Apeldoorn.

Ja kan je buurman mooi voor politie agent gaan spelen. Nee hoor ik heb geen pakketje voor u aangenomen.........
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #3507 Gepost op: 1 juni 2015, 22:22:21
Citaat van: MartinJ link=msg=1353475 date=1433187132
Veel collega's halen het graag op bij de buren ipv dat het pakket weer meegenomen wordt zonder dat je weet dat ze geweest zijn en daarna terug wordt gestuurd naar Apeldoorn. Althans zo dem ik er over en weet uit mijn omgeving dat het graag bij de buren zouden ophalen.

Dpu moet voldoende vastgestelde klachten hebben om de rechter te vragen het contract te ontbinden.

Een beetje fatsoenlijke bezorgingsdienst laat een briefje achter dat ze geweest zijn..

MartinJ

• Forum gebruiker
  • EPP-schutter
Reactie #3508 Gepost op: 1 juni 2015, 22:44:54
Dat is het punt bij de onderaannemer die bij mij bezorgt. Ze bellen aan en rennen welhaast terug naar de auto zinder een bericht achter te laten. ik kwam er achter via de track & trace pagina. Opnieuw afspraak gemaamt en gevraagd iets langer te wachten omdat mijn eega slecht ter been is.  Toen er aangebeld werd is ze naar het raam op de eerste verdieping gelopen om te zeggen dat ze er aan kwam.  Zag de chauffeur al weer instappen.  En weer geen bericht achter gelaten.

Overigens is het bij mij in het buurt zeer gebruikelijk dat buren pakketjes voor elkaar aannemen. Zelfs als er getekend moet worden. Koeriers laten dan wel even een bericht achter.  Dat is misschien wel het leuke van in een dorp wonen.  De achterdeur gaat overigens wel gewoon op slot hoor.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #3509 Gepost op: 1 juni 2015, 22:55:32
Ik ben dit jaar verhuisd en heb daardoor een andere koerier voor de dienstkleding. Geen problemen mee gehad, uitstekende service zelfs! Altijd een briefje, kan direct met de chauffeur bellen, geeft dus ook een goede tijdsindicatie, op verzoek wil hij wel bij de buren bezorgen (kan zelfs een voorkeur doorgeven). Ben wel 1 van de weinigen met weinig te klagen over dit onderwerp trouwens. Heb ook de andere kant meegemaakt op mijn oude adres: pakketjes verdwenen, geen niet-thuis-bericht ontvangen, bezorger beweert stellig van wel etc.