Veel collega's halen het graag op bij de buren ipv dat het pakket weer meegenomen wordt zonder dat je weet dat ze geweest zijn en daarna terug wordt gestuurd naar Apeldoorn. Althans zo dem ik er over en weet uit mijn omgeving dat het graag bij de buren zouden ophalen.
Dpu moet voldoende vastgestelde klachten hebben om de rechter te vragen het contract te ontbinden.
Je zou juist als politie NIET moeten willen dat dienstkleding c.q. onderdelen van dienstkleding bij buren van dienders bezorgd worden.
Er zijn de afgelopen jaren al meer dan genoeg (gewelds)incidenten geweest door lieden die geen agent zijn maar wel in die kleding lopen.
En als ik dan ook o.a. lees wat Frank schrijft dat pakketjes verdwenen, geen niet-thuis-bericht ontvangen en een bezorger die stellig beweert van wel zou juist dat de ogen moeten openen.
Als ik diender zou zijn zou ik niet eens willen en accepteren dat een bezorger mijn dienstkleding c.q. onderdelen van dienstkleding bij mij bezorgd.
Niemand hoeft namelijk te weten dat ik bij de politie zou werken.
Als de politie verstandig zou zijn maar dat blijkbaar niet is, zou men als men bij zichzelf te raden gaat moeten zeggen. Wij laten dienstkleding c.q. onderdelen van dienstkleding alleen bezorgen op het buro en niet anders dan dat. Maar dat zal voor de hogere leiding gevende natuurlijk een veel te moeilijke gedachtegang zijn zo'n simpele oplossing.