Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214487 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #3530 Gepost op: 3 juni 2015, 20:30:35
Over geld weggooien gesproken. Tot twee uitgaves van 24/7 geleden ontving ik na heeeeeeel veeeeeeel heen en weer gemail 1 exemplaar ipv 2. En nu opeens weer 2 exemplaren. Hoe moeilijk kan het zijn om een bestand te scannen op dubbele adressering ?

Als we op 20-07-1969 tot dit in staat waren: http://www.nasa.gov/mission_pages/apollo/apollo11.html

hoe kunnen ze het nu dan in godsnaam zo gigantisch verkloten ?

Hoe moeilijk is het om nieuwe uitrustingsstukken en uniformen gewoon naar de desbetreffende bureau's te brengen ipv ze af te leveren op de huisadressen van de collega's ?

Onbegrijpelijk, echt waar.
Mopper! Ga eens achter toetsenbord van 7131 vandaan! ;D;D

tazbrw

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #3531 Gepost op: 3 juni 2015, 20:50:16
Citaat van: Red link=msg=1353573 date=1433239525
Tja. De kosten van het dagelijks versturen van al die pakketjes naar prive adressen lijken me ook groter dan 1x per week een busje voor het bureau met alle nieuwe pakketten voor de collega's daar.

En het risico dat collega's elkaars spullen laten verdwijnen lijkt me niet zo groot. Je zou de uitgifte op het bureau ook weer centraal kunnen laten verlopen, via de administratie of iets dergelijks.

Maar goed, wie zijn wij....

We hebben zat mensen(op papier e.d.) maar in de praktijk niet. Als er een pakketje op t bureau komt met kleding voor een collega, dan wordt dat ook gewoon bij die collega op zijn kast gezet.

Nu al een aantal keer gehad dat de bezorger aan de deur kwam en dat ik dan vervolgens een hele week, zoniet anderhalve week aan het bellen ben naar die gozer....

Ik vind het geen eens een gek idee om alles via 1 of meerdere punten in de Eenheid te laten verlopen. Vrijwilligers wassen bij ons zelfs met alle plezier de dienstwagens.... Of verhuizen het meubilair, ze brengen zelfs de post van bureau A naar bureau B. Waarom dan niet even de pakketten ophalen??
Groeten,  Tazbrw

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #3532 Gepost op: 4 juni 2015, 09:42:26
Citaat van: tazbrw link=msg=1353883 date=1433357416

Ik vind het geen eens een gek idee om alles via 1 of meerdere punten in de Eenheid te laten verlopen. Vrijwilligers wassen bij ons zelfs met alle plezier de dienstwagens.... Of verhuizen het meubilair, ze brengen zelfs de post van bureau A naar bureau B. Waarom dan niet even de pakketten ophalen??
Sowieso hoop ik dat het voluntairs zijn  e050 Maar daarnaast mogen dat soort dingen dus niet, dat is namelijk verdringing van arbeid
Hobby Bobby eenheid Den Haag

ronaldod

• VP Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #3533 Gepost op: 4 juni 2015, 11:35:06
Citaat van: kaasje link=msg=1353932 date=1433403746
Sowieso hoop ik dat het voluntairs zijn  e050 Maar daarnaast mogen dat soort dingen dus niet, dat is namelijk verdringing van arbeid

Het hoeft niet allemaal via voluntairs te gaan. Het is gewoon een kwestie van goed organiseren. Je hebt nu al de stomerij systeem. Misschien dit combineren met uitgifte van kleding. En vhv en dergelijke via facilitaire dienst laten lopen. Net zoals eerder was bij het van je vhv.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #3534 Gepost op: 4 juni 2015, 11:45:20
Citaat van: ronaldod link=msg=1353940 date=1433410506
Het hoeft niet allemaal via voluntairs te gaan. Het is gewoon een kwestie van goed organiseren. Je hebt nu al de stomerij systeem. Misschien dit combineren met uitgifte van kleding. En vhv en dergelijke via facilitaire dienst laten lopen. Net zoals eerder was bij het van je vhv.
Het gaat mij er om dat in zijn bericht staat dat vrijwilligers dat soort klusjes doen
Hobby Bobby eenheid Den Haag

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #3535 Gepost op: 4 juni 2015, 13:32:40
Citaat van: kaasje link=msg=1353941 date=1433411120
Het gaat mij er om dat in zijn bericht staat dat vrijwilligers dat soort klusjes doen

Heb toevallig onlangs een recentelijk document onder ogen gehad waarin staat dat dit soort taken toch echt door vrijwilligers gedaan kunnen worden. Een vrijwilliger kan prima de auto's wassen, zodat de agenten zich met andere dingen bezig kunnen houden.

Maxell01

• Forum gebruiker
Reactie #3536 Gepost op: 4 juni 2015, 14:23:42
Citaat van: jss179 link=msg=1353961 date=1433417560
Heb toevallig onlangs een recentelijk document onder ogen gehad waarin staat dat dit soort taken toch echt door vrijwilligers gedaan kunnen worden. Een vrijwilliger kan prima de auto's wassen, zodat de agenten zich met andere dingen bezig kunnen houden.
Je mag dat document even sturen via een PB, volantairs misschien maar echt geen politievrijwilligers. Als dat bij jullie zo is............dan konnen jullie de afwas doen en de wc schoonmaken

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3537 Gepost op: 4 juni 2015, 14:30:32
Het lijkt me ook haast dat je voluntairs bedoelt en niet de vrijwilligers, laatst genoemde doen namelijk politietaken en daar valt het autowassen niet onder.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #3538 Gepost op: 4 juni 2015, 14:43:55
Volontairs zijn tegenwoordig vrijwillige ambtenaren politie - administratief/technisch.

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #3539 Gepost op: 4 juni 2015, 14:53:13
Citaat van: jss179 link=msg=1353985 date=1433421835
Volontairs zijn tegenwoordig vrijwillige ambtenaren politie - administratief/technisch. Maar inderdaad, volontairs doen dat soort dingen. Maar dat zijn nu ook beëdigde vrijwilligers.