Tja. De kosten van het dagelijks versturen van al die pakketjes naar prive adressen lijken me ook groter dan 1x per week een busje voor het bureau met alle nieuwe pakketten voor de collega's daar.
En het risico dat collega's elkaars spullen laten verdwijnen lijkt me niet zo groot. Je zou de uitgifte op het bureau ook weer centraal kunnen laten verlopen, via de administratie of iets dergelijks.
Maar goed, wie zijn wij....
We hebben zat mensen(op papier e.d.) maar in de praktijk niet. Als er een pakketje op t bureau komt met kleding voor een collega, dan wordt dat ook gewoon bij die collega op zijn kast gezet.
Nu al een aantal keer gehad dat de bezorger aan de deur kwam en dat ik dan vervolgens een hele week, zoniet anderhalve week aan het bellen ben naar die gozer....
Ik vind het geen eens een gek idee om alles via 1 of meerdere punten in de Eenheid te laten verlopen. Vrijwilligers wassen bij ons zelfs met alle plezier de dienstwagens.... Of verhuizen het meubilair, ze brengen zelfs de post van bureau A naar bureau B. Waarom dan niet even de pakketten ophalen??