In dit topic is veel geschreven over de bezorging van de pakketjes met kleding. In veel gevallen heeft dat tot ergernis geleid. Toen het Progammateam Operationeel Politie Uniform nog bestond hebben de geuniformeerde leden daar herhaaldelijk de aandacht voor gevraagd, hoewel dat niet tot de opdracht aan het team behoorde.
Zelf heb ik er ook aandacht voor gevraagd bij de Centrale Ondernemingsraad. Kennelijk was ik niet de enige.
Onderstaande tekst kreeg ik van een lid van de COR:
Alles wat jij hebt opgesomd is bekend bij de COR en we hebben er ook meerdere malen op aangedrongen dit te veranderen.
Het heeft naar onze mening te lang geduurd, maar dat had te maken met contracten etc.etc. We hebben het niet opnieuw aanbesteed,
want ook met TNT post kwamen we dezelfde problemen tegen.
Er is kort geleden een besluit door de KL genomen en we gaan de bezorging weer in eigen beheer organiseren. (dienst FM van de PDC)
Dit vergt wel een organisatorische inspanning, maar dit gaat binnen afzienbare tijd van start.
Er gaat dan weer op bureaus uitgereikt worden.
De precieze invulling wordt nu verder ontwikkelt.
Er komt dus een einde aan de bezorging via koeriers, met diverse bezorgers, die je liever niet aan de deur hebt. Is het natuurlijk afwachten hoe het gaat worden. Maar veel slechter dan nu kan m.i. niet.