0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.
Toch wel fijn dat we zo'n 3 a 4 keer per week worden aangesproken door de burger over de kwaliteit van de polo's....Bij iedere collega ziet de opdruk eruit als een woestijn na 5 jaar regenloos... een en al scheur...
Ik vind dit opmerkelijk, we hebben toch alleen een duidelijke kleding-instructie gekregen?Let op de schoenen op 0:32min.
Zijn er zat die met andere schoenen rondlopen. Zolang ze zwart zijn moet het geen probleem zijn vind ik. Kan me voorstellen dat de schoenen niet bij iedereen even lekker zitten en dan gaat comfort toch echt boven het kledingvoorschrift is mijn mening. Overigens ben ik nog steeds erg tevreden met de Meindl's.
Ik draag ook zelf gekochte schoenen, crispi swat's. Vind goed schoeisel erg belangrijk en dat is me ook wat waard, vind het zelf teleurstellend dat we zo weinig keuze hebben.
Met toestemming van de baas? Weet niet of het cowboy verhalen zijn, maar hoor wel eens wat vallen over aansprakelijkheid met zelf gekocht schoeisel. Over de scheuren in de kleding: veel collega's hebben hier last van, ook bij mij op het team. Ondanks dat ik mijn shirts slechts 1 dag draag en ze dus veel gewassen worden zien ze er nog als nieuw uit. Geen scheurtjes te bekennen.