Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214365 keer)

0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #3690 Gepost op: 15 september 2015, 14:31:24
Citaat van: CopVR3 link=msg=1372512 date=1442297935
Nee helaas niet. Die muts die ik kreeg was 1 maat. En al heb ik een groot hoofd, deze is zo groot dat je er in verzuipt. Lijkt dus dat hij over de helm past. (En nee natuurlijk niet, al heb ik de vraag wel uitgezet bij onze kledingman, wat nou de bedoeling is van het lompe ding.) ;D

Maar warm is hij wel.  O0

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #3691 Gepost op: 15 september 2015, 14:44:28
Bij mij zit die in ieder geval prima, ze hadden wel wat verschillende maten geloof ik. ;)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #3692 Gepost op: 2 oktober 2015, 19:08:23
Agent zweet zich een ongeluk in slecht zittende polo

Het regent klachten over het nieuwe uniform van de politie. Tienduizenden agenten lopen rond in een polo waarin ze snel gaan zweten en waarvan de gele strepen loslaten. Dat blijkt uit een evaluatie door de Nationale Politie.

De polo's zijn te warm, ruiken snel naar zweet en ze zitten vaak te strak onder de oksels. Agenten die op straat werken, zijn verplicht om de polo te dragen, tot ergernis van veel dienders.

Lees verder: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4154704/2015/10/02/Agent-zweet-zich-een-ongeluk-in-slecht-zittende-polo.dhtml
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

tazbrw

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #3693 Gepost op: 2 oktober 2015, 21:50:40
Iemand die toevallig het antwoord weet op de volgende vraag.

Op mijn vhv is die gele band geplakt. Nu is die heel mooi aan het verkleuren en gaat zelfs scheuren, slijten en het vuil blijft er opzitten...
Via mijn kledingcontactpersoon hoorde ik dat, ik maar ''even'' een nieuwe moest bestellen in Apeldoorn, van mijn eigen punten.
Er wordt/werd niks aangedaan met het vhv. De polo's die scheuren mag je wel retour sturen.
Ik vind het er namelijk helemaal niet uitzien dit vest(zeggen collega's ook.). Hij is al paar keer schoon gemaakt zoals het hoort. Maar ook daar schiet ik niks mee op.

Weten jullie nog iets wat ik kan doen? Welke stappen ik kan ondernemen o.i.d.?
Groeten,  Tazbrw

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #3694 Gepost op: 2 oktober 2015, 22:01:58
Citaat van: tazbrw link=msg=1376735 date=1443815440
Iemand die toevallig het antwoord weet op de volgende vraag.

Op mijn vhv is die gele band geplakt. Nu is die heel mooi aan het verkleuren en gaat zelfs scheuren, slijten en het vuil blijft er opzitten...
Via mijn kledingcontactpersoon hoorde ik dat, ik maar ''even'' een nieuwe moest bestellen in Apeldoorn, van mijn eigen punten.
Er wordt/werd niks aangedaan met het vhv. De polo's die scheuren mag je wel retour sturen.
Ik vind het er namelijk helemaal niet uitzien dit vest(zeggen collega's ook.). Hij is al paar keer schoon gemaakt zoals het hoort. Maar ook daar schiet ik niks mee op.

Is het versie 1 of versie 2 (gedrukt non reflecterende streep of opgestikte reflecterende band)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3695 Gepost op: 2 oktober 2015, 22:09:19
Citaat van: tazbrw link=msg=1376735 date=1443815440

In een doos, klachtbrief erbij, retoursticker er op en afwachten.
Mijn schoenen zijn ook retour
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #3696 Gepost op: 3 oktober 2015, 07:55:57

Inderdaad terugsturen met klachtbrief. Is kwaliteitsprobleem. Je hebt ja garantie.

Lukt het niet laat je via je leiding een nieuwe bestellen. Aangeven dat je vest tijdens je werk is stukgegaan.
Dan krijg je vervanging. Alleen zo gaat het niet van je eigen budget af.

tazbrw

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #3697 Gepost op: 3 oktober 2015, 11:40:25
Citaat van: Venture link=msg=1376739 date=1443816118
Is het versie 1 of versie 2 (gedrukt non reflecterende streep of opgestikte reflecterende band)

De eerste versie, geplakte.

Citaat van: Jerommeke link=msg=1376742 date=1443816559
In een doos, klachtbrief erbij, retoursticker er op en afwachten.
Mijn schoenen zijn ook retour
Citaat van: CopVR3 link=msg=1376805 date=1443851757

Inderdaad terugsturen met klachtbrief. Is kwaliteitsprobleem. Je hebt ja garantie.

Lukt het niet laat je via je leiding een nieuwe bestellen. Aangeven dat je vest tijdens je werk is stukgegaan.
Dan krijg je vervanging. Alleen zo gaat het niet van je eigen budget af.

Zal het is proberen! Jullie horen hier nog van!
Groeten,  Tazbrw

emmer

• Hoofdagent Eenheid DH
  • Forum gebruiker
Reactie #3698 Gepost op: 6 oktober 2015, 19:34:53
Ik weet niet of het al bekend was, maar de mutsen worden gewoon verstrekt !
Lekker warm :) Deze heb ik vandaag mee gekregen.

Ik heb vandaag de muts besteld in de kledingwinkel. Er stond geen afbeelding bij (of de pc liet weer eens verstek gaan), dus ik weet niet of het dezelfde is.

Wessel1

• Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #3699 Gepost op: 6 oktober 2015, 20:03:36
Citaat van: emmer link=msg=1377358 date=1444152893
Ik heb vandaag de muts besteld in de kledingwinkel. Er stond geen afbeelding bij (of de pc liet weer eens verstek gaan), dus ik weet niet of het dezelfde is.
Laat het even weten! Dan weet ik of ik hem ook kan bestellen ;D 098uo