0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.
Ja..... zo ken ik er nog wel 10 Matth.Ik heb liever 1 collega zonder broek waar ik op kan bouwen, dan 10 met broek waar ik niet op kan bouwen. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!
Waar gaat dit nog over...
Nou nou, overtuigende voordelen die je noemt,Als het echt regent wordt je nat, ook met pet. Maar hé, je droogt ook vanzelf wel opIk draag geen brilHeb het zonder pet ook warm genoeg in alle omstandigheden en anders draag ik mijn muts.Voor de zon in mijn gezicht draag ik een zonnebril en die af gaat als ik met 'klanten' praat.
Met regen ben ik blij dat ik een pet op heb. Liever die nat dan dat ik mijn haar weer opnieuw moet gaan fatsoeneren of dat er gel of wax over mijn gezicht druipt. Zelfs met de zon petje op. Zonnebril draag ik alleen in de auto of op de bike verder niet. Zo is het er bij mij in gestampt: "Naar buiten is pet op.". Misschien herkenbaar voor de anderen collega's.
Het ging erover dat degene zonder pet maar een andere baan moet zoeken en dat slaat nergens op. Maar als ik op jouw kan bouwen ga ik graag zonder broek met je de straat op. Zal m'n pet meenemen.
Dat is er bij mij nooit in gestampt. Wel jammer opzich, want met regen is het idd wel lekker om een droog hoofd te hebben.
Heel wat weken terug, ergens begin januari, de ondershirts besteld, nog niks binnen. Volgens mij heeft iedereen half december meteen de winkel leeg gekocht.