Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215046 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

DeMassel

• Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #590 Gepost op: 7 augustus 2013, 19:31:16
Citaat van: Venture link=msg=1189753 date=1375895763
Ik zeg ook niet dat 't een negatief effect zou hebben, maar ik zie de meerwaarde niet om 't onderscheid te behouden en om er twee pakken op na te houden.

ik denk dat het "kantoorpak" toch beter oogt als het nieuwe outfit voor achter een bureau.

brengt mij alleen op de vraag
hoeveel agenten m/v hebben nou beide diensten? dus en kantoordienst en straatdienst?
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #591 Gepost op: 7 augustus 2013, 19:35:31
Citaat van: Venture link=msg=1189576 date=1375870917
! tip ! mocht je nog overhemden bestellen kijk ff naar de 2 varianten: er is een 'goedkoop' en 'duurder' model tegenwoordig. Kun je uit kiezen (in de lijst staat dan "overhemd heren zomer" en nog een keer "overhemd heren zomer" met 2 verschillende prijsklassen. De duurdere zijn echt 1000x beter dan de goedkopere. Strijk ze nooit meer!!! :)

Vindt je niet dat de duurdere variant van een "zweterige" stof is? Ervaar dat wel een beetje.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #592 Gepost op: 7 augustus 2013, 22:36:59
Citaat van: Venture link=msg=1189576 date=1375870917
! tip ! mocht je nog overhemden bestellen kijk ff naar de 2 varianten: er is een 'goedkoop' en 'duurder' model tegenwoordig. Kun je uit kiezen (in de lijst staat dan "overhemd heren zomer" en nog een keer "overhemd heren zomer" met 2 verschillende prijsklassen. De duurdere zijn echt 1000x beter dan de goedkopere. Strijk ze nooit meer!!! :)

HAHAHAHAHA  :o  :-X  98uiye Waarom ___________________ waarom in vredesnaam waarom bied je twee verschillende soorten kwaliteit aan? Kunnen we straks ook kiezen uit "gebruikt"?

Ga ik ook maar keuzes geven aan de klanten denk ik:

IK: "goeden dag mevrouw, verkeersdienst Amsterdam. ik zie dat u verongelukt bent, wilt u hulp?"
slachtoffer: "äaah, graag agent"
IK: "wilt u vriendelijk en effectief of standaard en politiek geholpen worden?"
slachtoffer: "aaaah ik zit in de bijstand, dus standraad graag"
Ik:"goed mevrouw zoals u wilt, heeft u pijn?"
slachtoffer: "JAAAAAH mijn been is gebroken!"
Ik: "dat is heel vervelend voor u mevrouw, ik voel met u mee. Maar aangezien uw letesel niet levens bedreigend is zal ik een ambulance voor u bellen en de zorg overdragen aan deze aardige burger. Dan kan ik verder gaan met boeven vangen. Prettige dag mevrouw!"
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

DD

• Forum gebruiker
Reactie #593 Gepost op: 7 augustus 2013, 22:56:44
Als militair (en ook als burger) ben ik gewend om bij verschillende gelegenheden passend gekleed te gaan. Zoals we in Afghanistan rondlopen zou ik hier niet graag zien. Ik denk echter dat goede werkkleding ook representatief kan zijn en netjes. Ik zie geen enkele noodzaak om met een stropdas achter een bureau te zitten (politiemensen horen natuurlijk helemaal niet achter een bureau), maar een beetje meer afstand op straat kan geen kwaad. Een uniform hoort het gezag van de (gezags)drager te versterken. Dat doet dit trainingspak niet. Je kunt beter voorkomen dat je vaak achter verdachten aan moet rennen.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #594 Gepost op: 7 augustus 2013, 23:02:41
En hoe wil je dat voorkomen? Elke wegrennende verdachte neerschieten mag niet (zou het probleem snel oplossen)..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

DD

• Forum gebruiker
Reactie #595 Gepost op: 7 augustus 2013, 23:11:38
Citaat van: DiNozzo link=msg=1189821 date=1375909361
En hoe wil je dat voorkomen? Elke wegrennende verdachte neerschieten mag niet (zou het probleem snel oplossen)..

Voor iemand met gezag ren je niet zo snel weg, dat is moreel overwicht.
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #596 Gepost op: 8 augustus 2013, 00:49:56
Citaat van: DD link=msg=1189823 date=1375909898

;D

Ik weet niet precies vanuit welke hoedanigheid je reageert, maar op straat beginnen ze al te rennen als ze een politie-auto zien en ze iets hebben geflikt!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #597 Gepost op: 8 augustus 2013, 00:52:12
Citaat van: Jerommeke link=msg=1189847 date=1375915796
Ik weet niet precies vanuit welke hoedanigheid je reageert, maar op straat beginnen ze al te rennen als ze een politie-auto zien en ze iets hebben geflikt!

O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

zijlvaart67

• Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
Reactie #598 Gepost op: 8 augustus 2013, 07:45:28
Moreel overwicht.. Ja, ze jatten de ringen nog uit de kist bij hun overleden oma, maar gevoelig dat ze zijn.. Ja, daar ligt 't echt aan..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי

Sven82

• Senior gebruiker
Reactie #599 Gepost op: 8 augustus 2013, 08:15:16
En als ze wegrennen uit angst?