0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.
Ja, en daar gaat het bij ons dan al mis. In Amsterdam hebben we gewoon aangifte diensten maar wordt er met zeer grote regelmaat door gewisseld. Dus je neemt een paar aangiftes op, en vervolgens stap je de auto in. Dan blijf je jezelf omkleden, en dat gaat dus niet gebeuren
In dat geval gewoon het operationele tenue aan zou ik zeggen. Alleen die mensen die puur administratief werk doen het uniform van nu laten dragen. Want 10x per dag omkleden zit ook niemand op te wachten denk ik
Simpel antwoord: de taak van de politie staat omschreven in de wet. Die taak vervullen we in.... door de overheid aangewezen kledij. Alle andere "taken" die niet in de wet staan omschreven kunnen dus vervuld worden in niet door de overheid omschreven kledij.Daarom zie ik ook mensen met AT (administratief Technisch) functie in mini-minirok door het gebouw lopen
Maar gewoon even nuchter; op straat hoor je niet in een rok te lopen. Boeven vangen doe je in een pantalon..
Afgelopen week in Amsterdam een wijkagente gezien met een rok (!!!).Moet toch eerlijk bekennen dat ik die de afgelopen tien jaar niet meer op straat gezien heb
pumps eronder?
Ik weet precies wie je bedoelt. Als je het over Zuid GEB, tenminste..Maar gewoon even nuchter; op straat hoor je niet in een rok te lopen. Boeven vangen doe je in een pantalon..