Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214942 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #840 Gepost op: 23 november 2013, 19:59:55
Citaat van: 7131 link=msg=1222411 date=1385221409
Spreken die ALTIJD de waarheid dan ?

;D

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #841 Gepost op: 24 november 2013, 08:45:53
Natuurlijk.
Waarom niet?
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #842 Gepost op: 24 november 2013, 11:16:27

Laat ik het omdraaien, spreekt VtsPN altijd de waarheid dan?  ;D
Getuige het feit dat meerdere collega's uit het Haagse is verteld dat ze het nieuwe uniform voor de NSS krijgen, betekent dat er dus iets mis is met de communicatie.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #843 Gepost op: 24 november 2013, 15:00:03
Citaat van: silque link=msg=1222557 date=1385288187
Getuige het feit dat meerdere collega's uit het Haagse is verteld dat ze het nieuwe uniform voor de NSS krijgen, betekent dat er dus iets mis is met de communicatie.

Is die ooit echt optimaal geweest..........

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #844 Gepost op: 24 november 2013, 15:24:07
Citaat van: silque link=msg=1222557 date=1385288187

Dan nog, niet alleen HGL maar alle regio's werken daar en daarom zeiden ze dus dat de invoer er niet er VOOR ging plaatsvinden omdat de uitrol bij lange na niet af zou zijn.

Edit: bron was vtsPN zelf.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #845 Gepost op: 25 november 2013, 10:24:39
Affijn, er zijn collega's dus blij gemaakt met een dooie mus. Wat was het ook alweer, verbaas u niet, verwonder u slechts? Kan mooi in de plaats van dat waakzaam & dienstbaar!

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #846 Gepost op: 26 november 2013, 06:23:55
Citaat van: silque link=msg=1222018 date=1385114342
Martin,
Er is gisteren aan een aantal collega's die ingezet worden bij de NSS verteld dat zij het nieuwe uniform krijgen voor deze dag, terwijl jij dit in bovenstaand bericht tegenspreekt.
De persoon die hen dit heeft verteld is een leidinggevende, het lijkt me dus geen WIS verhaal. Weet jij hier meer vanaf? Lijkt me toch vreemd dat de helft in de 'oude' kleding loopt en de rest in het nieuwe, zoals eerder vermeld.

Ik heb even een tijdje niet op het forum gekeken. Daarom een late reactie. Het NSS verhaal speelt in maart. De planning van de uitrol is er op gericht om in april te gaan uitrollen. Volgens mijn kalendar is april later dan maart en dus loopt er bij het NSS niemand in het nieuwe uniform.  En ook al zou er al wel ergens iets uitgeleverd zijn, dan nog gaan we het niet dragen om te voorkomen dat er verschillende uniformen gedragen worden. Mooi dat mijn betoog gesteund wordt door een publictaie van vtsPN. dta overigens niet meer bestaat. Het het tegenwoordig de Dienst Politie Uitrusting
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #847 Gepost op: 26 november 2013, 09:00:45
Bedankt voor je reactie Martin, ik ga wat collega's pesten... euh... teleurstellen  0098

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #848 Gepost op: 28 november 2013, 00:08:41
Citaat van: rutger84 link=msg=1223582 date=1385592204
Voor de geïnteresseerden! Ik weet niet of deze afbeeldingen al bij jullie bekend zijn maar dit kwam ik tegen op internet

Goed gevonden. Ze staan overigens ook op de site van de webwinkel van de dienst politie uitrusting onder het weblog van de Marga Smit-Willems. Foto's zijn genomen bij de ondertekening van een aantal contracten. De polo's zijn nadien nog aanzienlijk verbeterd als gevolg van de opmerkingen die gemaakt zijn tijdens de zogenaamde winkelsessies. Uiterlijk is er niet veel verschil, maar het materiaal is echt verbeterd dankzij de goede feedback tijdens die  winkelsessies.

Houdt de website in de gaten want als goed is verschijnt daar binnenkort één of meerdere foto's van het complete pakket. Dus ook met het nieuwe veiligheidsvest in de nieuwe hoes (geel en blauw met de gele strepen)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #849 Gepost op: 28 november 2013, 07:26:15
Iemand nog iets vernomen van de ontwikkelingen rondom het bike- tenue? Weet da Co van Beek aan de slag mocht met een voorlopige aanbesteding.