Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215297 keer)

0 gebruikers (en 39 gasten bekijken dit topic.

Q88

• Motorrijder
  • Forum gebruiker
Reactie #230 Gepost op: 31 januari 2013, 19:14:22
De resultaten zullen eerst aan de nieuwe politieleiding gepresenteerd worden en daarna wordt het overig politiepersoneel (en vast ook de pers) geinformeerd. Nog even afwachten dus  O0

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #231 Gepost op: 8 februari 2013, 16:34:50
En? Heeft iemand al meer info over het nieuwe tenue? Zo lang hoeft het volgens mij niet te duren om een digitale enquete uit te werken.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #232 Gepost op: 8 februari 2013, 21:51:56
Dat denk ik ook niet, waarschijnlijk is de uitkomst anders dan de leiding verwacht had. 098uo
"Waakzaam & Dienstbaar"

crosslee

• Forum gebruiker
Reactie #233 Gepost op: 9 februari 2013, 13:37:28
Dat denk ik ook niet, waarschijnlijk is de uitkomst anders dan de leiding verwacht had. 098uo

ja zou me niks verbazen....  :-\

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Reactie #234 Gepost op: 13 februari 2013, 22:26:24
Is het definitieve rapport over het nieuwe uniform trouwens al bekend?

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #235 Gepost op: 13 februari 2013, 22:32:57
Alleen in Den Haag. Mijn onderbuik zegt dat dat we deze week IETS gaan horen, maar ik heb het vaker fout gehad.  98uiye

Q88

• Motorrijder
  • Forum gebruiker
Reactie #236 Gepost op: 14 februari 2013, 16:50:34
Ik heb op het forum van de VtsPN gevraagd of er al duidelijkheid is. Tot nu toe nog niks gehoord  :(

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #237 Gepost op: 17 februari 2013, 14:10:44
Wel vreemd dat het zo lang moet duren. Je zou denken dat, zeker bij een digitale enquête, alles binnen een week duidelijk moet zijn. Persoonlijk denk ik wel dat het allang bekend is wat het gaat worden. Aangezien de politie meer eenheid wil creëren, en het nieuwe ME tenue verdacht veel lijkt op een van de twee uniformen uit de enquête, verwacht ik wel dat de gele schouderpartij zo goed als zeker is. Is dan alleen nog de vraag of het de cap of het schuitje wordt.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #238 Gepost op: 17 februari 2013, 14:50:10
Wel vreemd dat het zo lang moet duren. Je zou denken dat, zeker bij een digitale enquête, alles binnen een week duidelijk moet zijn. Persoonlijk denk ik wel dat het allang bekend is wat het gaat worden. Aangezien de politie meer eenheid wil creëren, en het nieuwe ME tenue verdacht veel lijkt op een van de twee uniformen uit de enquête, verwacht ik wel dat de gele schouderpartij zo goed als zeker is. Is dan alleen nog de vraag of het de cap of het schuitje wordt.
Tsja bij mij zou het schuitje toch echt betekenen een schuitje grootte cruise-schip, grote hersenpan (tsja veelinhoud he) en een grote haarddos  e050 998765 Bij mij huidige pet heb ik geloof ik ook de grootste maat  >:D
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Gast

• Gast
Reactie #239 Gepost op: 19 februari 2013, 12:19:46
Het is de cap geworden, en niet het schuitje.
Uit zeer betrouwbare bron.