Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215266 keer)

0 gebruikers (en 40 gasten bekijken dit topic.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geďnterreseerd
Reactie #290 Gepost op: 7 maart 2013, 21:44:37
LS,

Ik weet niet of het al gezegd. Is het niet weer een beetje jammer, dat onze korpsleiding niet eerst ons als personeel heeft ingelicht. En daarna pas de pers cq 'buitenwereld'.

Kwestie van jammer

Cop/fireman
"Waakzaam & Dienstbaar"

Q88

• Motorrijder
  • Forum gebruiker
Reactie #291 Gepost op: 7 maart 2013, 22:33:54
Inderdaad opmerkelijk dat er intern, voordat de media is ingelicht, totaal niet gecommuniceerd is met het personeel dat dit uniform moet gaan dragen. Hoop dat dit geen nieuwe gewoonte gaat worden van de NP.  :-X

Maar goed foutje moet kunnen of zou nog kunnen dat iemand heeft gelekt naar de pers. Op de strepen na ben ik erg blij met het resultaat! Ben vooral blij dat we eindelijk de polo's gaan krijgen en eindelijk van die verschrikkelijke witte overhemden af zijn. Kan niet wachten tot het pak wordt ingevoerd! Jammer dat het nog zo lang wachten is.

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #292 Gepost op: 7 maart 2013, 22:39:50
http://t.co/2WOpUtxGD9  uitslag politie uniform! 98uiye

Zoals je ziet geen lek maar gewoon via officiele weg naar buiten gebracht, vandaag vrij maar begrijp dat er geen mailtje oid van is geweest?.. Idd niet erg handig
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

Dennis 2331

• ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • Eindhoven
Reactie #293 Gepost op: 7 maart 2013, 23:16:24
Uniform komt overheen met die van de Catalaanse Politie (straat uniform) Alleen deze wel met schouderstuk meer opvallend als ik eerlijk ben.

As ge nie měr nčijsgierig bent, dan worde aau

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #294 Gepost op: 7 maart 2013, 23:35:28
Iemand enig idee wat er nou met de jas gaat gebeuren? Er was sprake van dat er niets ging gebeuren, maar nu lees ik iets over een ''all weather jacket''.... Of krijgen we nu allemaal geel en een andere jas erbij?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Q88

• Motorrijder
  • Forum gebruiker
Reactie #295 Gepost op: 7 maart 2013, 23:48:05
Ik had ergens gelezen, geloof de blog van VtsPN, dat er meldingen waren binnen gekomen dat de kraag van de huidige jas schuurde (heb hier zelf ook last van met een stoppelbaard) En dat ze daar rekening mee gaan houden met de nieuwe jas. Meer dan dat heb ik niet kunnen vinden.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #296 Gepost op: 7 maart 2013, 23:51:53
Ik had ergens gelezen, geloof de blog van VtsPN, dat er meldingen waren binnen gekomen dat de kraag van de huidige jas schuurde (heb hier zelf ook last van met een stoppelbaard) En dat ze daar rekening mee gaan houden met de nieuwe jas. Meer dan dat heb ik niet kunnen vinden.

Als jij je gewoon netjes scheert heb je nergens last van............. :P :P

Q88

• Motorrijder
  • Forum gebruiker
Reactie #297 Gepost op: 8 maart 2013, 00:52:47
Hahaha true  ;) maar collega's met baard hebben er ook last van.

DD

• Forum gebruiker
Reactie #298 Gepost op: 8 maart 2013, 00:56:12
Tja, zo hebben straks politie met de uitstraling van een wegwerker...
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #299 Gepost op: 8 maart 2013, 09:37:20
Uniform komt overheen met die van de Catalaanse Politie (straat uniform) Alleen deze wel met schouderstuk meer opvallend als ik eerlijk ben.

Dit is de 'verkeersdienst' van de gemeentepolitie (vertaald:stadswacht/garde) van Barcelona de Guardia Urbana. Zij hebben ook nog extra reflexstrepen over de schouder RWS-style. Maar valt idd goed op. Wat betreft de keuze voor het operationeel tenue valt weer eens op dat er gekozen is voor de conservatieve uitvoering ipv de écht opvallende en vernieuwende. Ook de politie wil niet graag opvallen blijkbaar, 'doe maar normaal dan ben saai en onopvallend genoeg'. Misschien zit daar wel een cruciaal punt voor het imago-'probleem' maar goed dat is een ander topic. Belangrijk is dat er eindelijk een fatsoenlijk werkpak is en dat een aantal zwaar achterhaalde 'heiligehuisjes' ( de polo, worker, overtrekvest) éindelijk gevallen zijn.  O0