Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215246 keer)

0 gebruikers (en 40 gasten bekijken dit topic.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #360 Gepost op: 11 maart 2013, 16:08:17
Ik begin 20 mei aan mijn opleiding. ( niv4 - Hoofdagent ).

Moet nog langs apeldoorn om kleding etc op te halen. Vraag mezelf af of ik dan al meteen de nieuwe uniform krijg? Of dat die volgend jaar pas beschikbaar zijn?

Oud uniform, absoluut
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #361 Gepost op: 11 maart 2013, 16:12:21
De eerste eenheden gaan zich pas april 2014 in het nieuwe uniform kleden. Wij moeten dus minstens een jaar nog in het huidige uniform lopen. Ook op school blijven we in dit uniform lopen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #362 Gepost op: 11 maart 2013, 16:14:39
@Venture

Die wit/grijze streepjes naast het logo zijn normale reflectiestreepjes lijkt me? Vind het persoonlijk een beetje overbodig en rommelig, ze kunnen ook gewoon het woord 'Politie' reflecterend wit/grijs maken (op het blauwe uniform/vest, zowel borst als rug). Dat vond ik mooier bij de gele schouderpartij, gewoon simpel het woord Politie. Bij dit uniform heb je al die rare streepjes, vooral de rug is beetje rommelig.

@adilos

Je krijgt absoluut nog het oude uniform. Nieuwe komt pas vanaf volgend jaar (was eerst 1 januari, nu alweer 1 april).

adilos

• Forum gebruiker
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #363 Gepost op: 11 maart 2013, 16:16:01
aah ok. Ik dacht wellicht aan allebei? .. Anders moeten we volgend jaar weer passen en meten  098uo

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #364 Gepost op: 11 maart 2013, 16:17:55
aah ok. Ik dacht wellicht aan allebei? .. Anders moeten we volgend jaar weer passen en meten  098uo
passen en meten zal niet hoeven maar het is heel apart dat je een onwijs groot pakket krijgt voor dat ene jaartje...
Hobby Bobby eenheid Den Haag

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #365 Gepost op: 11 maart 2013, 16:21:08
Volgend jaar april voor de eerste eenheid ( op zijn vroegst)

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #366 Gepost op: 11 maart 2013, 16:24:04
passen en meten zal niet hoeven maar het is heel apart dat je een onwijs groot pakket krijgt voor dat ene jaartje...

Wellicht dat we iets minder krijgen? Ik wacht het allemaal wel af wat we wel of niet krijgen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #367 Gepost op: 11 maart 2013, 16:31:28
Ik begin 20 mei aan mijn opleiding. ( niv4 - Hoofdagent ).

Moet nog langs apeldoorn om kleding etc op te halen. Vraag mezelf af of ik dan al meteen de nieuwe uniform krijg? Of dat die volgend jaar pas beschikbaar zijn?
Dat gaat niet gebeuren, je zal eerst het oude uniform krijgen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #368 Gepost op: 11 maart 2013, 16:38:16
Wellicht dat we iets minder krijgen? Ik wacht het allemaal wel af wat we wel of niet krijgen.

Ik heb van een vriend gehoord (ga samen met hem starten in mei, hij heeft de kledinglijst al) dat je alleen voor de overhemden al naar Ikea kan om een nieuwe kast aan te schaffen. Hij had het over 14 overhemden, 7 met korte mouw, 7 lang. Daarbij krijg je nog een hoop dingen die redelijk onnodig zijn voor de dagelijkse bezigheden, zoals ceremoniële kleding. Ga maar uit van 2 verhuisdozen vol (dit is voor regio Den Haag, kan per regio natuurlijk verschillen).

adilos

• Forum gebruiker
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #369 Gepost op: 11 maart 2013, 16:54:42
Kan het ook zijn dat eerst een gedeelte de nieuwe uniform gaat '' testen ''. Of moeten alle politieagenten vanaf April 2014 de nieuwe uniform gaan dragen?