Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214726 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #1380 Gepost op: 5 juni 2014, 18:27:50

Of meer zoiets?? Onze fvt stelt niet veel voor, maar daar in 'Murica hoeven ze alleen te laten zien dat ze nog net in en uit een auto kunnen stappen denk...

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #1381 Gepost op: 5 juni 2014, 20:17:05
Zo'n dikke kop dat z'n gehoorbescherming niet eens past 😂

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1382 Gepost op: 5 juni 2014, 20:22:29
Zowiezo, de buurman ook: we dragen gehoorbeschermers omdat het moet, maar er staat nergens dat ze over de oren moeten zitten 098uo
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #1383 Gepost op: 5 juni 2014, 22:36:33
Nou ze hebben alle drie geen oorbescherming op, reken maar dat er niet geschoten werd op dat moment. Zal wel procedureoefening zijn, droog, zonder knallen.
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1384 Gepost op: 5 juni 2014, 22:47:56
Wat daar rechts in beeld komt wekt mijn interesse dan wel weer. e050

En nu weer ontopic :P
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #1385 Gepost op: 6 juni 2014, 01:05:01
"@TSHOostBrabant: JD: vandaag presentatie nieuwe politie uniform voor de Nederlandse pers. TSHOostbrabant was erbij."

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1386 Gepost op: 6 juni 2014, 08:07:57
Ik kan ergens vinden hoe laat het 'spektakel' is :) Iemand enig idee?

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #1387 Gepost op: 6 juni 2014, 08:27:21
Pers uitnodiging met het programma:

Persuitnodiging presentatie nieuw politie uniform
Publish time: 03/06/2014 12:00
Rubric: REGIONAL Company: Politie Nederland IPTC: crime, law and justice / police
Nederlandse agenten die op straat werken, krijgen een nieuw uniform. Het is opvallend, modern en past beter bij het politiewerk van nu. 32.500 politiemensen in Nederland worden nog dit jaar in het nieuw gestoken. De Eenheid Limburg is op 10 juni als eerste aan de beurt. De andere eenheden volgen stapsgewijs vanaf september. Eind december 2014 lopen alle agenten op straat in 'het nieuwe blauw' .
Op vrijdag 6 juni krijgt u als media, de gelegenheid om voor het eerst - en uitgebreid - kennis te maken met het nieuwe operationele uniform. Die ochtend laten agenten zien hoe de nieuwe kleding hen ondersteunt bij het uitvoeren van politiewerk. Wij nodigen u van harte uit om deze bij deze unieke gelegenheid aanwezig te zijn.
Na afloop van het officiële gedeelte is er gelegenheid om korpschef Gerard Bouman en een aantal betrokken agenten te interviewen. Voor foto- en filmjournalisten is er de mogelijkheid om beeldmateriaal te maken van het nieuwe blauw dat de komende jaren het straatbeeld zal bepalen.

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan door een e-mail te sturen naar woordvoering@knp.politie.nl t.a.v. Lisanne Multem. Vermeld bij uw aanmelding uw naam, telefoonnummer en e-mailadres, het medium waar u voor werkt en met hoeveel personen u aanwezig zult zijn. Gaarne ook aangeven of u na afloop de korpschef of agenten wilt interviewen over het nieuwe uniform en/of u eigen beeldmateriaal wilt maken?

Programma:
10.00 - 11.00 uur Ontvangst en opstellen camera's
11.00 – 11.30 uur Presentatie van de kledinglijn, voorafgegaan door korte toespraken van korpschef Gerard Bouman en regioburgemeester Onno Hoes
11.30 - 13.00 uur Gelegenheid voor het maken van beeldmateriaal van het nieuwe uniform en het interviewen van betrokkenen
Vanaf 12.00 uur kunt u deelnemen aan de lunch.

Het adres van het Provinciehuis is:
Gouvernement aan de Maas
Limburglaan 10, 6229 GA Maastricht

Nb: Parkeren kan uitsluitend op het nabijgelegen bestuurseiland van het Gouvernement aan de Maas (provinciehuis), op bijgaande plattegrond aangeduid met (2). De voertuigen kunnen direct over de brug naar het bestuurseiland aan de rechterzijde geparkeerd worden. U wordt verzocht de auto’s met de neus naar de muur te parkeren. De auto’s moeten voor 14.00 uur weer verwijderd zijn ivm een aansluitende ontvangst. Parkeren is gratis.
Nb: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Monique Matze (## ########) of Sven van der Burg (## ########).
Related Links:
http://www.belgamediasupport.be:80/shorturl/28802
Contact Persons:
Monique Matze
Woordvoering Nationale Politie - Woordvoerder
Dhr Sven van der Burg
Woordvoerder/Korpsstaf
Company Website:
http://www.knp.politie.nl
Disclaimer: Belga is niet verantwoordelijk voor de inhoud van bovenstaand bericht

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1388 Gepost op: 6 juni 2014, 08:36:54
Ah kijk aan, dank!

Senior GGP

• Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • Back the Blue
Reactie #1389 Gepost op: 6 juni 2014, 09:59:03
De eerste reacties in de media zijn niet erg positief. De stemming wordt gemaakt. Diverse media berichten op hun sites.
Als ik de namen van de sites vermeld kan ik het bericht niet posten...

Waarschuwing voor agent die van een taartje houdt' en ' De pet, overigens, herken ik. Daar heb er boven op zolder nog een paar van liggen in mijn Playmobildoos. Volkskrant

Kijk niet vreemd op als je binnenkort een agent in een soort trainingspak tegenkomt. RTL

Politie heeft nieuw speelpakje FOK