Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214603 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #1640 Gepost op: 11 juni 2014, 08:56:46
1 september mag ik mijn nieuwe uniform ophalen, ook nog in de avonduren ook! 098uo
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1641 Gepost op: 11 juni 2014, 09:25:10
Ben benieuwd hoe de uitlevering tot nu toe verlopen is....

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1642 Gepost op: 11 juni 2014, 09:40:11
Nou diverse collega's hebben het uniform gekregen. Hier in Limburg is het zo dat je gaat passen (daar is 20 mij voor gereserveerd maar dat red je niet, je bent zeker een uur aan het passen). Vervolgens krijgen ze direct 1 Polo, 1 broek en het vest met de drie hoezen mee.

De dag erna wordt de rest van het complete pakket op je bureau afgeleverd. Dat gaat tot nu toe goed!! Gisteren al kunnen voelen en proberen bij een collega die het net gekregen heeft. Echt top!! Goede stoffen en ziet er echt top uit!

Die horizontale strepen laten zelfs de torso wat breder lijken. Vest is ongeveer even dik als het huidige maar dan super flexibel! Echt super! Broek ziet er echt stoer uit als deze bovenaan de hoge schoenen gedragen wordt.

Ikzelf kan niet wachten tot morgen! Dan ben ik aan de beurt. Laat jullie hier dan wat weten over het draagcomfort...

Bart.

• Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #1643 Gepost op: 11 juni 2014, 10:41:15
Citaat van: Lars O. link=msg=1275621 date=1402428361
Heb er wel om moeten lachen, maar is natuurlijk onzin dat een uniform dit oproept. Al zegt de auteur dat op het laatst natuurlijk zelf ook.
Ergens heb jij gelijk, maar het is wel zo (wetenschappelijk onderbouwd) dat je de waarden van een cultuur kunt veranderen door te beginnen met het veranderen van de symbolen (een uniform bijvoorbeeld)
Zie ook http://snvt.taalunieversum.org/Taalunieversum/nem/artikel.php?ID=28
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #1644 Gepost op: 11 juni 2014, 10:44:06
Willen jullie stoppen met zo positief te zijn, ik moet verdorie nog 3 maanden wachten  >:D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1645 Gepost op: 11 juni 2014, 10:56:22
Niet zo zeuren... ik ben pas in december aan de beurt...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #1646 Gepost op: 11 juni 2014, 10:57:49
Citaat van: Bart. link=msg=1275783 date=1402476075
Ergens heb jij gelijk, maar het is wel zo (wetenschappelijk onderbouwd) dat je de waarden van een cultuur kunt veranderen door te beginnen met het veranderen van de symbolen (een uniform bijvoorbeeld)
Zie ook http://snvt.taalunieversum.org/Taalunieversum/nem/artikel.php?ID=28

Haha oke, nouja.. wie weet! Er is een begin, nu de rest nog :D

Citaat van: silque link=msg=1275787 date=1402476246
Willen jullie stoppen met zo positief te zijn, ik moet verdorie nog 3 maanden wachten  >:D

Ik nog ruim 5 maanden  >:(
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Bart.

• Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #1647 Gepost op: 11 juni 2014, 11:05:02

Haha oke, nouja.. wie weet! Er is een begin, nu de rest nog :D
Haha jaa, klopt, ik ben vooral benieuwd of we door dit uniform meer gezag zullen uitstralen (zoals de Carabinieri in Italië bijvoorbeeld, daar zeg je niet tegen dat je niet meewerkt aan je aanhouding)

Ik mag volgens mij nog 4 maandjes wachten
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in

DirkjanO

• Rode Kruis
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #1648 Gepost op: 11 juni 2014, 11:08:49
En hoe zit het met de jassen voor van de winter? Die ben ik nog niet tegengekomen.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1649 Gepost op: 11 juni 2014, 12:06:23
Da's de All Weather Jacket (zoals in dat Flikken Maastricht filmpje) en geloof me dat kreng is bloedheet, zeker met tshirt+poloLM+windstopper+VHV+AWJ :P