Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213848 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #2600 Gepost op: 8 oktober 2014, 16:33:53
Ik mocht vandaag mijn kleding gaan passen in Eersel. Helaas voor mij geen softshell, veiligheidsvest en jas. Deze waren niet op voorraad.
Via een medewerker opgevangen dat de nalevering momenteel goed draaide en dat de verwachting is dat medewerkers na 3 weken alles compleet zullen hebben.
Ik weet niet of ik dit met een korreltje zout moet nemen maar we zullen het zien.

Verder vond ik bij het passen van de polo's dat ze in het begin erg strak zaten rond bovenlijf/bovenarmen maar dit komt voornamelijk door de gele striping op de polo's, het went erg snel. Wel is het vervelend dat men erg stuurt op het passen van je gebruikelijke maat. Toen ik vroeg of een maatje groter niet beter zou zijn raadde men dit af.

Verder verliep het allemaal erg soepel, we werden bij binnenkomst vlot geholpen en waren ook zo weer weg.
Ik heb gekozen voor de Meindl schoenen voor diegene die het interesseert.
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #2601 Gepost op: 8 oktober 2014, 16:44:59
Citaat van: flowcop link=msg=1300811 date=1412778833
Ik mocht vandaag mijn kleding gaan passen in Eersel. Helaas voor mij geen softshell, veiligheidsvest en jas. Deze waren niet op voorraad.
Via een medewerker opgevangen dat de nalevering momenteel goed draaide en dat de verwachting is dat medewerkers na 3 weken alles compleet zullen hebben.
Ik weet niet of ik dit met een korreltje zout moet nemen maar we zullen het zien.

Verder vond ik bij het passen van de polo's dat ze in het begin erg strak zaten rond bovenlijf/bovenarmen maar dit komt voornamelijk door de gele striping op de polo's, het went erg snel. Wel is het vervelend dat men erg stuurt op het passen van je gebruikelijke maat. Toen ik vroeg of een maatje groter niet beter zou zijn raadde men dit af.

Verder verliep het allemaal erg soepel, we werden bij binnenkomst vlot geholpen en waren ook zo weer weg.
Ik heb gekozen voor de Meindl schoenen voor diegene die het interesseert.

Heb je dan wel een maatje groter genomen of "mag" dat niet?
Volgens mij moeten wij erin lopen.  ;)

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #2602 Gepost op: 8 oktober 2014, 16:47:01
Ik wordt vanavond verwacht in Eerssel. Ben erg benieuwd wat er in mijn maat op voorraad is.....

Nu wat spul bij elkaar aan het zoeken om in te leveren. Mooie gelegenheid om afscheid te nemen van de nog ingepakte 'halsdoek' (ofwel de sjaal).  ;D
Senior GGP / Oost-Brabant

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #2603 Gepost op: 8 oktober 2014, 17:29:28
Citaat van: AureliusM link=msg=1300812 date=1412779499
Heb je dan wel een maatje groter genomen of "mag" dat niet?
Volgens mij moeten wij erin lopen.  ;)

Uiteindelijk pasten de kledingstukken die ik aangereikt kreeg goed, het was gewoon even wennen maar aan het einde van de stations zat alles gewoon prima. De softshells worden wel heel precies aangemeten, deze zitten vrij strak op het lijf omdat ook het vhv eroverheen wordt gedragen... Daar heb ik wel om een maat groter gevraagd, althans voor de mouwlengte ivm biken...
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2604 Gepost op: 8 oktober 2014, 17:40:31
Mocht iemand de losse katoenen col nog hebben (dus niet een trui of polo maar echt het losse geval) dan hou ik me aanbevolen  0098
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2605 Gepost op: 8 oktober 2014, 17:48:26
En anders wordt het bestellen bij de Firma Benscore. Zij hebben er altijd genoeg op voorraad weet ik.

Mocht iemand 1 of 2 wintertruien die zo lekker je nek warmhouden zonder emblemen over hebben voor leuk bedrag dan hou ik me aanbevolen want ze zijn helaas nergens te koop.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

7194

• Senior gebruiker
Reactie #2606 Gepost op: 8 oktober 2014, 19:19:18
Citaat van: Jerommeke link=msg=1300825 date=1412782831
Mocht iemand de losse katoenen col nog hebben (dus niet een trui of polo maar echt het losse geval) dan hou ik me aanbevolen  0098
Volgens mij heb ik er nog wel één voor je liggen. Koukleum!  :P

Maaike_24

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #2607 Gepost op: 8 oktober 2014, 19:29:05
Nog meer mensen zonder jassen dus... Wel goed om te lezen dat het naleveren soepel verloopt.
Even een update over de polo's van mijn kant. Ik heb deze gewassen vooraleer ik ze wilde gaan dragen. Uiteraard heb ik mij aan de voorschriften gehouden.
Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan uploaden zodat jullie weten wat ik bedoel. Bij het uitpakken van de shirts viel al op dat er op de gele band op de rug, de onderste wel te verstaan, bij sommige shirts aan de zijkant wat vage vlekken zitten. Ik had gehoopt dat deze vlekken eruit gegaan zouden zijn met wassen, maar helaas. Waarschijnlijk valt het niet eens meer op als ik er het veiligheidsvest overheen draag, echter heb ik deze nog niet.
Morgen neem ik even contact op met Apeldoorn, heb al enkele collega's gesproken die dit in hun polo's ook hebben. Daarnaast heb ik ook 1 shirt waarbij de striping nu al wat rafelt en het shirt dus nog niet eens gedragen is. Verder; zeer tevreden over de broeken en schoenen!

tcf

• Senior gebruiker
Reactie #2608 Gepost op: 8 oktober 2014, 19:40:44
Same here: bij meerdere collega's eenheden Rotterdam en Limburg deze vage of zelfs soms rode vlekken gezien.
Ook is er een verschil in het aantal grijze blokjes op de rug en heb ik zelf twee echt felgeel gestreepte shirts en twee veel doffer geel gestreepte shirts gekregen.
Zo zitten er nog veel meer foutjes en/of verschillen in maar mij hoor je niet klagen, prima OPU voor het dagelijks werk en tot nu toe alleen maar positieve reacties van de burger gehad  O0

Maaike_24

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #2609 Gepost op: 8 oktober 2014, 19:42:54
Met die paar simpele vlekken kan ik ook wel leven ;)
Vroeg me alleen af of er meer mensen zijn die dit hebben, ja dus... bedankt voor je reactie.