Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213804 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #2660 Gepost op: 19 oktober 2014, 18:58:07
MMT mannetje op de achtergrond, misschien pet andersom vanwege de wind.

Kan me ook niet voorstellen dat ie normaal de pet zo draagt.

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #2661 Gepost op: 19 oktober 2014, 19:44:18
Citaat van: AureliusM link=msg=1302860 date=1413714782
Staat het in je rooster of per wijkteam? Weet je ook al waar gepast gaat worden?

Stond in mijn BVCM rooster. Als het goed is moet het deze week ook op het Amsterdamse intranet verschijnen hoe of wat. Staat geen locatie bij.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #2662 Gepost op: 19 oktober 2014, 22:33:07

Gisteren gelezen dat ik meteen 25 nov (dag 2 in Amsterdam) mn uniform mag op komen halen. Ben benieuwd. Ik heb wat grotere maten en als ik het zo hoor heb je daarmee de meeste kans van slagen?

Ik ook. Ik kreeg alles in een keer mee terwijl de 4 collega's met wie ik ging nog niet eens met de helft naar huis gingen  :-P

Zevenaar112

• Forum gebruiker
Reactie #2663 Gepost op: 19 oktober 2014, 22:35:09
Vanaf morgen hebben we in Oost nederland ook nieuwe uniformen! Ben benieuwd wanneer ik de eerste op de foto kan zetten :)

Senior GGP

• Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • Back the Blue
Reactie #2664 Gepost op: 20 oktober 2014, 10:02:51
Afgelopen week 100% score bij het ophalen van het uniform. Niets dan lof aan de mensen die zich dag in dag uit in het zweet stonden te werken om alle collega's in Brabant en Zeeland in het nieuw te steken! Complimenten, want het is me een mega-operatie. Ik hoorde dat naleveringen al vanaf twee dagen na het bezoek aan het kleedpunt thuis werden bezorgd.

Een opmerking daarover; de politie zou zaken moeten doen met een pakketdienst die wat flexibeler zijn met leveren van de pakketjes in relatie tot de wisselende diensten bij de politie...

Tomyboy

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #2665 Gepost op: 20 oktober 2014, 14:13:02
Politie Oost-Nederland in nieuw uniform gestoken (FOTO'S)

20-10-2014 - Oost-Nederland / Arnhem - Na lang wachten was het vandaag voor Politie Oost-Nederland zo ver: Zij werden vandaag in het nieuwe operationele uniform gestoken. De eerste 400 agenten werden vandaag in het uniform gestoken, de rest volgt de komende dagen.

Trots, dat was Anja Leemans van de eenheidsleiding Oost-Nederland toen zij maandagochtend om 09:00 het startsein gaf voor de uitreiking. Samen met landelijk projectleider Marga Smit Willems deed zij de aftrap voor de operatie waarbij tot en met 7 november bijna 4000 agenten van eenheid Oost Nederland en de Landelijke Eenheid (LE) in het nieuwe politie-uniform worden gestoken.

Meer tekst en meer beelden op de bron: 112Gld-zuid.nl

Student Technische Bedrijfskunde TU/e

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #2666 Gepost op: 20 oktober 2014, 16:47:13
Vandaag ook mijn kloffie opgehaald en wat een verschil  O0 alleen maar lof vwbt de organisatie en coll! Alleen geen vhv zoals meerendeel.... Eerste dag en dan al op. Nu noodgewongen de all weather jacket aan met oude vest eronder.
Waren genoeg die geen jas of geen soft  shell hadden. Ik krijg het idee dat men bij vorige eenheden de voorraad erdoor heeft gerost qua gangbare maten
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

Tomyboy

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #2667 Gepost op: 20 oktober 2014, 16:52:43
Ik hoorde van Marga Smit Willems dat er voldoende voorraad was... Toch typisch. Er kwamen vandaag en de komende dagen in ieder geval nog enkele vrachtwagens met voorraad binnen.

Overigens nog een telefoonfoto van Oud en Nieuw naast elkaar:
Student Technische Bedrijfskunde TU/e

Maaike_24

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #2668 Gepost op: 20 oktober 2014, 18:39:39
Helaas kan ik melden dat ik nog steeds niet in het bezit ben van een softshell en all weather jacket.
Op 2 oktober ben ik in Ossendrecht geweest. Collega's van me met dezelfde maten qua jassen ontvingen enkele dagen na pasdatum de na te zenden jassen. Een medewerkster in Apeldoorn vertelde me dat de orders uitgeleverd worden op basis van orderdatum. Toevallig zijn al die collega's een week later geweest dan ik waarbij ik de indruk krijg dat de orderdatum dus niet echt aan de orde is.
Bij ons is de stelregel dat oude uniform stukken gewoon niet gecombineerd mogen worden met nieuw. Balen dus... de winter in zonder jas, aangezien ik te horen kreeg dat het wel december kan worden vooraleer ik überhaupt een jas ontvang.
Ondertussen loop ik rond met geleende jassen, prima te doen hoor, maar verre van ideaal. Hopelijk ben ik ook snel volledig voorzien, het vest... heb ik ook nog niet en kan nog wel enkele maanden duren hoorde ik vorige week. Overigens heb ik geen abnormale maat hoor, maat 36.

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #2669 Gepost op: 20 oktober 2014, 19:21:31

De gele blouson mag je wel dragen bij het nieuwe uniform. Mogelijk dat je die niet hebt, maar die zal neem ik aan wel ergens te regelen zijn?