Je zou maar een collega hebben die zo negatief is als moppersmurf. Verschrikkelijk... als je daar een hele nachtdienst mee zit opgescheept...
Zo slecht is het allemaal niet hoor.
Nou... sorry dat ik het zeg... maar voor een organisatie die zegt professioneel te zijn.... Zo goed is het allemaal ook niet.
Opleiden / Bijscholen / trainen / oefenen ---------> 32 uur in het jaar. Een grote troep. Een politieacademie die van de ene reorganisatie in de andere rolt en nog zijn de opleidingen niet op orde. IBT docenten doen hun best maar met 32 uur in het jaar... wordt je niet de beste vechter/ schutter van nederland van. Moet dat ? Nee maar wel weerbaar genoeg om diverse situaties binnen het werk aan te kunnen.
DPU voertuigen en kleding... nou sorry dat ik het zeg... maar hierboven hebben we volgens mij het al genoeg gehad over de misstanden. Als je dit in het bedrijfsleven flikt dan kun je ander werk gaan zoeken.
ICT daar ga ik het niet eens over hebben. Youforce, BVCM, BVH.... jongens... wat een drama ik ga hier niet eens verbeterpunten plaatsen. Dan ben ik, in mijn vrije weekend, nog wel even beter en dat is het gewoon niet waard.
Meldkamer organisatie die nog steeds niet landelijk staat.
Dus ja... het werk en de collega's maakt dit werk zo machtig mooi. Blijft ook dat wij enorm naar deze organisatie zijn, als het moet zijn we er om extra diensten te draaien. Om de burger te helpen waar nodig.
Maar de organisatie er om heen... wat een verschrikkelijk gedrocht.
Zo slecht is het allemaal op het moment absoluut wel.... er zijn wel wat dingen die goed gaan... maar die zijn op een hand te tellen...
Ik ben blij dat je nog zo positief bent.... helaas zie ik veel dingen een kant op gaan die het werken straks niet makkelijker en leuker maken. Ga ik er me er nog druk om maken.
Nee... iets van cirkel van invloed en zo....
Jammer... want het is en blijft het meest mooie vak wat er is.