Lachwekkend dat je het aspirant zijn benoemt, met 3 maanden ben ik het niet meer en dan is het ineens minder erg?
In vrijwel mijn gehele basisteam, sterker gehele regio ligt het petje ergens in een locker of de uitruktas. Net als bij mij, omdat ik er na een kwartier al koppijn van krijg en dat ding er bij mij en veel collega's niet uitziet. Om over de praktische reden maar te zwijgen en het asociale gezicht van kleine agenten die een langer persoon aanspreken en niet eens fatsoenlijk hun betrokkene aan kijken al helemaal te zwijgen.
Niet minder erg, maar een coach probeert zijn studenten wel bepaalde zaken mee te geven, ook al doet hij het zelf anders. Hoe lullig dan ook, soms is het antwoord wel: Omdat je nog student bent, en ik niet.
Neemt overigens niet weg, dat studenten latere kwartielen/tertielen wat mij betreft zelf wel bepaalde keuzes kunnen maken. Studenten in het begin van de opleiding hebben gewoon pech en doen wat hen gezegd wordt. In het begin zijn ze ook gewoon beter te kneden, dan nadat ze gezien hebben bij collega's hoe het niet moet.
Zo ook, met het uitschijven van mini's met een geeltje ipv digitaal, het lopen ipv rijden en natuurlijk het halen van koffie
En aan deze tijd komt vanzelf een einde, mits je de opleiding haalt.