Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214053 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Chaib

• Junior gebruiker
  • **
  • aspirant Politiekundige, week 5 2017
Reactie #4080 Gepost op: 10 november 2016, 10:22:02
Citaat van: boertie link=msg=1368021 date=1440085964
zou je deze lijst kunnen delen of verschilt dat per eenheid ?

goedemorgen,

zou iemand deze kledinglijst willen delen. Ik mag vanmiddag mijn kleding ophalen maar heb geen lijst ontvangen. Ik wil graag even weten wat er allemaal inzit. Ik kan me voorstellen dat je deze info niet op de form wil plaatsen, wil iemand deze mailen naar mijn privé mail? mijn mail adres is c_moulah@hotmail.com Bedankt alvast

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #4081 Gepost op: 10 november 2016, 10:38:07
Citaat van: Chaib link=msg=1456826 date=1478769722
goedemorgen,

zou iemand deze kledinglijst willen delen. Ik mag vanmiddag mijn kleding ophalen maar heb geen lijst ontvangen. Ik wil graag even weten wat er allemaal inzit. Ik kan me voorstellen dat je deze info niet op de form wil plaatsen, wil iemand deze mailen naar mijn privé mail? mijn mail adres is c_moulah@hotmail.com Bedankt alvast
Als je een politie e-mail adres hebt misschien, je krijgt in de winkel een digitale lijst te zien dus dat komt goed.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Chaib

• Junior gebruiker
  • **
  • aspirant Politiekundige, week 5 2017
Reactie #4082 Gepost op: 10 november 2016, 10:51:50
Citaat van: Prio1 link=msg=1456831 date=1478770687
Als je een politie e-mail adres hebt misschien, je krijgt in de winkel een digitale lijst te zien dus dat komt goed.

Ik ben momenteel werkzaam als vrijwilliger en ga in week 5 2017 beginnen met de N5 opleiding. Omdat ik al werkzaam ben bij de politie krijg ik geen kledinglijst. Ik krijg een aanvulling op mijn huidige pakket. Maar ik heb totaal geen idee wat een nieuwe werkstudent aan kleding krijgt. Ik ben bang dat ik een stuk minder krijg, hierbij moet je denken aan sportkleding etc. Ik heb in principe alles, zelf een vuurwapen heb ik al en moet ik houden. Maar ik heb de afgelopen jaren ook veel kledingstukken weg gegooid omdat deze zijn versleten. Ik wil graag het een en ander kunnen vergelijken.

groetjes

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #4083 Gepost op: 10 november 2016, 17:09:41
Toen ik m'n kleding ging ophalen had ik zelf nog nooit van een kledinglijst gehoord. En dat was ook niet nodig, omdat ik bij de kledingwinkel gewoon alles kreeg van de aspirantenkledinglijst en die lijst hadden zij daar gewoon. Je krijgt na het ophalen de lijst mee waarop eventueel staat aangevinkt wat je nog moet thuis krijgen, voor als dat item niet meerop voorraad zou zijn.

Als student krijg je gewoon alles. Of het bij jou anders is omdat je al bij de politie werkzaam bent kan niemand je hier denk ik een goed antwoord op geven. Ik zou even bellen met de kledingwinkel.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

xangadib

• IvP
  • Forum gebruiker
Reactie #4084 Gepost op: 10 november 2016, 19:05:47
Citaat van: Chaib link=msg=1456835 date=1478771510
Ik ben momenteel werkzaam als vrijwilliger en ga in week 5 2017 beginnen met de N5 opleiding. Omdat ik al werkzaam ben bij de politie krijg ik geen kledinglijst. Ik krijg een aanvulling op mijn huidige pakket. Maar ik heb totaal geen idee wat een nieuwe werkstudent aan kleding krijgt. Ik ben bang dat ik een stuk minder krijg, hierbij moet je denken aan sportkleding etc. Ik heb in principe alles, zelf een vuurwapen heb ik al en moet ik houden. Maar ik heb de afgelopen jaren ook veel kledingstukken weg gegooid omdat deze zijn versleten. Ik wil graag het een en ander kunnen vergelijken.

groetjes

Het is van de eenheid afhankelijk. Maar toen ik vrijwilliger was en overging naar beroeps werd mijn pakket ruwweg verdubbeld. Hoewel het totaal dat je mee krijgt een stuk minder is dan de rest, zou het totale pakket gelijk moeten zijn. Voor versleten kleding heb je een kledingbudget. Als je dat een beetje hebt bijgehouden, moet dat wel loslopen.
Digitaal onderzoek

veldwachter

• Hoofdagent, coach, schipper.
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #4085 Gepost op: 27 december 2016, 12:25:00
Hoe zit het met de nieuwe gele jas? Toen het nieuwe politie-uniform geintroduceerd werd, werd gezegd dat een tweede, gele jas nog in ontwikkeling was en dat tot die tijd nog gebruik kon worden gemaakt van de oude gele. Mijn oude gele jas ziet er inmiddels niet meer uit en is eigenlijk aan vervanging toe. Een geel hesje dragen kan idd ook, maar is minder handig.

tazbrw

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #4086 Gepost op: 27 december 2016, 18:42:18
Bel even naar de kledingwinkel en vraag of ze een nieuwe (oude) jas hebben.
Groeten,  Tazbrw

veldwachter

• Hoofdagent, coach, schipper.
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #4087 Gepost op: 27 december 2016, 20:24:47
Citaat van: tazbrw link=msg=1469269 date=1482860538
Bel even naar de kledingwinkel en vraag of ze een nieuwe (oude) jas hebben.

Dat snap ik ook wel, maar dat was de vraag niet.

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #4088 Gepost op: 28 december 2016, 08:26:23
Ik heb, roddels, gehoord over dat volgens mij in het Oosten van het land de ruiterij nieuwe gele jassen test of heeft getest. Echter kan ik hier he-le-maal niets over terug vinden. Ik hoop toch dat ze er snel mee komen, want die nieuwe jas in de regen is veeeeele malen beter.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #4089 Gepost op: 29 december 2016, 05:49:20
Schijnbaar is bij niet iedereen de memo aangekomen dat oud en nieuw niet door elkaar mogen... e050

Jeroen ‏@JHI_Heuts 14 december
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein