Transgender politieagente vertelt

Auteur Topic: Transgender politieagente vertelt  (gelezen 2744 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DavyB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Gepost op: 20 december 2012, 18:32:06
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/42231/transgender_politieagente_vertelt_



Het verhaal waarin een transgender politieagente verteld over haar transformatie




xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #1 Gepost op: 20 december 2012, 20:37:12
Heb een boel respect voor haar om haar verhaal te vertellen. En zeker ook om het aan je collega's te vertellen.
Digitaal onderzoek


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #2 Gepost op: 20 december 2012, 21:08:45
Veel respect  voor haar inderdaad, en ook lef hebben dat ze ervoor uitkomt!

Maar ik weet niet als het slim is om dit publiekelijk op televisie te vertellen als agent zijnde.


Traindriver

  • Machinist op de trein
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
  • Do or do not, there is no try! ( Yoda )
Reactie #3 Gepost op: 21 december 2012, 01:40:18
Herkenbaar, er loopt bij ons al jaren een HC die ooit man was
HC = Hoofd conducteur


DavyB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #4 Gepost op: 21 december 2012, 11:29:47
Heb ook erg veel respect voor haar om dit zo openbaar te maken!


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #5 Gepost op: 21 december 2012, 13:31:01
Veel respect  voor haar inderdaad, en ook lef hebben dat ze ervoor uitkomt!

Maar ik weet niet als het slim is om dit publiekelijk op televisie te vertellen als agent zijnde.

Waarom vind jij het wellicht niet slim om dit op televisie te vertellen. Ik zelf zie daar geen enkel probleem in.

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #6 Gepost op: 21 december 2012, 13:36:15
Waarom vind jij het wellicht niet slim om dit op televisie te vertellen. Ik zelf zie daar geen enkel probleem in.

RemRoof

Nouja, je voert toch een vak uit waarmee je in contact komt met vervelende mensen. Mensen die wellicht dit programma ook gezien hebben, en die mensen zullen die kant van haar juist gebruiken om haar pijn mee te doen. Nou zal ze dat zelf ook wel al lang geweten hebben voordat ze zelf op televisie verscheen. Maar ik zou het niet verder vertellen dan alleen aan collega's, maar evengoed een heel dappere stap om te ondernemen.


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #7 Gepost op: 21 december 2012, 13:39:46
Nouja, je voert toch een vak uit waarmee je in contact komt met vervelende mensen. Mensen die wellicht dit programma ook gezien hebben, en die mensen zullen die kant van haar juist gebruiken om haar pijn mee te doen. Nou zal ze dat zelf ook wel al lang geweten hebben voordat ze zelf op televisie verscheen. Maar ik zou het niet verder vertellen dan alleen aan collega's, maar evengoed een heel dappere stap om te ondernemen.

Dat is dan toch echt het probleem van die vervelende mensen... Diversiteit hoort nu eenmaal bij onze samenleving en maakt de samenleving ook interessant.

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Reactie #8 Gepost op: 21 december 2012, 13:59:49
Dat is dan toch echt het probleem van die vervelende mensen... Diversiteit hoort nu eenmaal bij onze samenleving en maakt de samenleving ook interessant.

RemRoof

Zeker, maar het lijkt mij, als ik me in haar persoon verplaats pijnlijk als andere mensen mij ermee voor de gek houden.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #9 Gepost op: 21 december 2012, 14:50:11
Wow; indrukwekkend. Ik kende haar al indirect van diverse diversiteitsbijeenkomsten maar ik moet bekennen dat ik haar verhaal nooit echt gehoord heb. Goed om te kijken, enorm veel respect!