Of was deze reeds gealarmeerd?
Ben er zeker van dat hij niet gealarmeerd was. Hij kwam vrij abrupt ongeveer 10 meter achter het pechgeval uit de file zetten.
Hij belde zelf met de verkeerscentrale na een paar minuten met:
"Ik kom een pechgeval tegen met een verkeersregelaar erbij die hier niet hoort en ik wil een takel voor het
pechgeval en politie voor de verkeersregelaar" dan wel woorden van gelijke strekking.
Was er geen sprake van een dialoog dan? Want 30 sec. praten langs een A13 is al lang, laat staan enkele minuten..
Kan het niet echt een dialoog noemen nee. Je kan het rustig een preek noemen waar niet echt tussen te komen was.
En als ik al iets wilde zeggen dan was het eerder tegen dovemans oren gericht.
Was je daar als VKR, of als burger met amber lampjes? En ''blabla'', tja...voor jou blabla, voor hem een duidelijke waarschuwing oid?
Ik was er als burger echter wel in VKR kleding omdat ik van het werk onderweg naar huis was.
Is hier echt niet meer aan vooraf gegaan? Even die wederrechterlijke dinges buiten beschouwing gelaten, want da's nonsens.
Nee er is niets meer aan vooraf gegaan. Zou ook niet kunnen bedenken waar je op doelt eerlijk gezegd.
En zo kun je de rest van je startpost doorlopen, met een kritische blik. Ik zeg niet dat je liegt, maar een oordeel
vormen op basis van een kant, is niet mogelijk en niet netjes.
Is alles letterlijk zo gelopen zoals jij zegt, dan is het best schofterig van deze RWS-er. Eens.
Natuurlijk kan je alles met een kritische blik doorlopen en dat mag ook hoor wat mij betreft.
Je zal mij ook niet horen zeggen dat jij zegt dat ik lieg Dinges, en snap best dat een oordeel vormen op basis van
1 kant niet het meest simpele is en zo.
Er was heel wat overredingskracht voor nodig om hem in te laten zien dat ik niet dat gene van plan was waarvan
hij dacht dat ik mogelijkerwijs zou kunnen gaan doen aan de hand van ervaringen van zijn collega's elders in het land.