Je kunt het lekker brengen Henk,maar ik ben niet door mijn argumenten heen. Ik geef er steeds aan, maar daar wals jij overheen met redenen die waar je zogenaamd niets tegenin kunt brengen.
Het feit of iemand een keer wakker wordt van een heli, gaat niet ten koste van zijn nachtrust. En als je in de buurt woont van een ziekenhuis, wil niet zeggen dat je alleen wakker wordt van een heli, maar ik denk ook van vertrekkende ambu"s....dus dan weet je WEL dat dat kan gebeuren!
En een geitenwollensok, versta ik iemand onder die overal commentaar op geeft, maar als het zichzelf betreft, juist het omgekeerde denkt, dan kan het allemaal niet snel genoeg gaan.
Plus dat je toch wel mensen houdt, die over over dwarsliggen.
Het geluid van de sirene van een ambu is van andere orde dan dat van een helicopter. dat scheelt 10 tallen db's. Daar komt nog bij dat de helicopter die vertrekt, ook weer terugkomt. Dus je weet dat als je in slaap zal vallen je over enige tijd weer wakker zal schrikken. Dat alleen kan een reden zijn om niet in slaap te kunnen komen. Ik geef geen enkel oordeel over het wel of niet terecht mopperen, maar ik kan me
voorstellen dat iemand bezwaren heeft. Uitleggen dat hij, wonende naast het ziekenhuis toch
ooit ja wellicht
ooit misschien ook gebruik zou maken van deze heli en dat hij daarom 's nachts niet meer slaapt, tja ik weet niet of dat aankomt.
In basic terms: ik zou het vreemd vinden als iemand 's nacht niet meer kan slapen en daar niet over moppert.
En wat denken de patiënten ìn het ziekenhuis ervan? Is slaap niet belangrijk voor een genezingsproces?
En is het wel veilig om een heli op een ziekenhuisdak te laten landen?
En wat is het nadeel van een MMT dat klaar staat op een vliegveld, iets wat bedoelt is voor het starten en landen van heli's...
Henk