En wij hebben onze rust niet nodig ,wij lopen toch ook niet te klagen dat we nachten hebben dat we er misschien 2 of 3 keer uit moeten,en die nachten heb ik onderhand zat gehad.Voordat wij slapen na een automaatje ben je een uur verder.
Het is waar je voor kiest in het leven. Mensen kunnen ook (ander) belangrijk werk doen maar daarbij wel hun nachtrust echt hard nodig hebben. Helemaal als je ook nog eens moeilijk in slaap komt. Slaapgebrek (dag in dag uit, maanden, jaren achter elkaar) kan een mens echt opbreken. Stel je eens voor dat je elke ochtend echt brak bent (niet gewoon duf, maar een soort vitamine-tekort-en-ziek-gevoel). Dat breekt je op. Dan kunnen er nog zoveel mensenlevens gered worden en dat kun je ook zeker waarderen, maar ergens krijgt je eigen gezondheidstoestand de overhand. Ik sluit me dus bij Henk aan dat ik me kan
voorstellen dat mensen erover klagen. Dat impliceert echter niet dat ik ook vind dat het aantal (nachtelijke) vluchten aan een maximum moet zitten. De oplossing is niet eenvoudig.
Het MMT verplaatsen naar buiten de stad lijkt me ook niet echt handig, want tijdens het wachten, doen ze volgens mij ook taken die logistiek gezien gewoon in het ziekenhuis-gebouw moeten plaatsvinden.