maximaal aantal vluchten

Auteur Topic: maximaal aantal vluchten  (gelezen 15414 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Kanarie

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 2 mei 2005, 17:46:11
En wij hebben onze rust niet nodig ::),wij lopen toch ook niet te klagen dat we nachten hebben dat we er misschien 2 of 3 keer uit moeten,en die nachten heb ik onderhand zat gehad.Voordat wij slapen na een automaatje ben je een uur verder.
Het is waar je voor kiest in het leven. Mensen kunnen ook (ander) belangrijk werk doen maar daarbij wel hun nachtrust echt hard nodig hebben. Helemaal als je ook nog eens moeilijk in slaap komt. Slaapgebrek (dag in dag uit, maanden, jaren achter elkaar) kan een mens echt opbreken. Stel je eens voor dat je elke ochtend echt brak bent (niet gewoon duf, maar een soort vitamine-tekort-en-ziek-gevoel). Dat breekt je op. Dan kunnen er nog zoveel mensenlevens gered worden en dat kun je ook zeker waarderen, maar ergens krijgt je eigen gezondheidstoestand de overhand. Ik sluit me dus bij Henk aan dat ik me kan voorstellen dat  mensen erover klagen. Dat impliceert echter niet dat ik ook vind dat het aantal (nachtelijke) vluchten aan een maximum moet zitten. De oplossing is niet eenvoudig.
Het MMT verplaatsen naar buiten de stad lijkt me ook niet echt handig, want tijdens het wachten, doen ze volgens mij ook taken die logistiek gezien gewoon in het ziekenhuis-gebouw moeten plaatsvinden.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #51 Gepost op: 2 mei 2005, 19:17:31
Het is waar je voor kiest in het leven. Mensen kunnen ook (ander) belangrijk werk doen maar daarbij wel hun nachtrust echt hard nodig hebben. Helemaal als je ook nog eens moeilijk in slaap komt. Slaapgebrek (dag in dag uit, maanden, jaren achter elkaar) kan een mens echt opbreken. Stel je eens voor dat je elke ochtend echt brak bent (niet gewoon duf, maar een soort vitamine-tekort-en-ziek-gevoel). Dat breekt je op. Dan kunnen er nog zoveel mensenlevens gered worden en dat kun je ook zeker waarderen, maar ergens krijgt je eigen gezondheidstoestand de overhand. Ik sluit me dus bij Henk aan dat ik me kan voorstellen dat  mensen erover klagen. Dat impliceert echter niet dat ik ook vind dat het aantal (nachtelijke) vluchten aan een maximum moet zitten. De oplossing is niet eenvoudig.
Het MMT verplaatsen naar buiten de stad lijkt me ook niet echt handig, want tijdens het wachten, doen ze volgens mij ook taken die logistiek gezien gewoon in het ziekenhuis-gebouw moeten plaatsvinden.
drukken ze maar watjes in de oren


firemanr

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 2 mei 2005, 23:23:29
Ook wordt niet overal op het dak geland. Bij ons heb je een mooie helilandplaats in the middle of een grasveld. ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #53 Gepost op: 3 mei 2005, 00:06:56
Als ik lang uitslaap.... heel wat.....  ;D ;D

Ik kan ook wel gaan klagen over de sirene's op de A13 van de hulpverleningsvoertuigen of van de bushalte bij mijn woning (bus rijdt tot 00.30).

Als je daar allemaal last van hebt moet je verhuizen naar een huisje in de polder in Zeeland. (O nee, de boeren beginnen in de zomer al om 06.00.. ;))

Op vakantie ga ik altijd naar een camping die 30 meter van het spoor af ligt. De eerste nacht hoor je hem soms nog maar de 2e nacht echt niet meer..... al komt er nog zo'n lange vrachttrein voorbij. Het is trouwens vlak bij een overweg waar 's nachts jongelui nog wel eens voor de trein willen oversteken dus de hoorn wordt soms ook wel eens gebruikt.... maar die hoor je echt niet meer als je ligt te slapen... als je er maar aan gewend bent en je er niet aan loopt te ergeren!!!


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 3 mei 2005, 16:37:02
Het is waar je voor kiest in het leven. Mensen kunnen ook (ander) belangrijk werk doen maar daarbij wel hun nachtrust echt hard nodig hebben. Helemaal als je ook nog eens moeilijk in slaap komt. Slaapgebrek (dag in dag uit, maanden, jaren achter elkaar) kan een mens echt opbreken. Stel je eens voor dat je elke ochtend echt brak bent (niet gewoon duf, maar een soort vitamine-tekort-en-ziek-gevoel). Dat breekt je op. Dan kunnen er nog zoveel mensenlevens gered worden en dat kun je ook zeker waarderen, maar ergens krijgt je eigen gezondheidstoestand de overhand. Ik sluit me dus bij Henk aan dat ik me kan voorstellen dat  mensen erover klagen. Dat impliceert echter niet dat ik ook vind dat het aantal (nachtelijke) vluchten aan een maximum moet zitten. De oplossing is niet eenvoudig.
Het MMT verplaatsen naar buiten de stad lijkt me ook niet echt handig, want tijdens het wachten, doen ze volgens mij ook taken die logistiek gezien gewoon in het ziekenhuis-gebouw moeten plaatsvinden.

Als studente geneeskunde zou jij toch moeten weten dat je als je slaap tekort hebt, dat je dan naar de dokter moet gaan


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #55 Gepost op: 3 mei 2005, 16:39:20
Als studente geneeskunde zou jij toch moeten weten dat je als je slaap tekort hebt, dat je dan naar de dokter moet gaan
Als je een beetje logisch nadenkt weet je dat de dokter niet altijd overal het antwoord op heeft  ;)

Maar we draaien al flink Off-topic.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #56 Gepost op: 3 mei 2005, 16:57:37


Maar we draaien al flink Off-topic.
vind ik nog wel meevallen,hier komt naarvoren hoeveel mensen menen te moeten klagen op hulpdiensten  ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #57 Gepost op: 3 mei 2005, 17:03:30
Verander de naam in "de klaagmuur"  ;D

hoe dan ook. Even in de gaten houden dat het niet een zinloos welles nietes spelletje gaat worden van meerdere pagina's lang.  ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #58 Gepost op: 3 mei 2005, 17:04:47
Verander de naam in "de klaagmuur"  ;D

hoe dan ook. Even in de gaten houden dat het niet een zinloos welles nietes spelletje gaat worden van meerdere pagina's lang.  ;)
ja ger@rd  ;D ;D ;)


Kanarie

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 3 mei 2005, 21:18:01
Als studente geneeskunde zou jij toch moeten weten dat je als je slaap tekort hebt, dat je dan naar de dokter moet gaan

En wat voor wondermiddel denk jij dat de dokter daarvoor heeft?