De rang van Gerard Bouman

Auteur Topic: De rang van Gerard Bouman  (gelezen 16898 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Heijnsbergen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 388
Reactie #10 Gepost op: 28 december 2012, 15:48:26
Wat een aanfluiting dit! Moesten natuurlijk vier sterren worden om op gelijk niveau met de CDS te komen en om boven de drie sterren op het operette-uniform van de directeur VRR uit te komen...........dat uniform is overigens nog nooit ergens geregistreerd en dus inderdaad operette en in strijd met de uniformvoorschriften van de brandweer en de politie. En bovendien een schending van het auteursrecht.....!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #11 Gepost op: 28 december 2012, 16:01:15
Ja ja en dit is het ROT:



Bron PKN

Heb je voor mij een linkje naar het PKN artikel?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #12 Gepost op: 28 december 2012, 16:27:37
Het is inderdaad een goed gebruik op dit forum om de directe url-link bij een bericht te plaatsen.

Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rangen_bij_de_Nederlandse_politie ziet de ROT van Bouman er niet anders uit dan wat nu de hoofdcommissaris heeft.
Pagina is op 26-12-2012 om 17:25 uur voor het laatst bijgewerkt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #13 Gepost op: 28 december 2012, 16:34:47
Heb je voor mij een linkje naar het PKN artikel?

Ik zou wel willen, maar de specifieke site is niet te benaderen vanaf mijn laptop thuis. Ik heb hem daarstraks op de academie gezien.
En de foto komt niet van PKN maar van het Landelijke Intranet Politie Nederland. Sorry voor de verwarring.
(ik wilde jullie hem niet onthouden).

Dus alleen voor de politie collega's te raadplegen.
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #14 Gepost op: 28 december 2012, 16:57:01
Het is inderdaad een goed gebruik op dit forum om de directe url-link bij een bericht te plaatsen.

Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rangen_bij_de_Nederlandse_politie ziet de ROT van Bouman er niet anders uit dan wat nu de hoofdcommissaris heeft.
Pagina is op 26-12-2012 om 17:25 uur voor het laatst bijgewerkt.

Vergeet niet dat wikipedia kan worden bijgehouden door een ieder. Lijkt erop dat alleen de benaming is toegevoegd met de rangtekens erbij van de Hoofdcommissaris.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #15 Gepost op: 28 december 2012, 17:32:09
Het is inderdaad een goed gebruik op dit forum om de directe url-link bij een bericht te plaatsen.

Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rangen_bij_de_Nederlandse_politie ziet de ROT van Bouman er niet anders uit dan wat nu de hoofdcommissaris heeft.
Pagina is op 26-12-2012 om 17:25 uur voor het laatst bijgewerkt.

Ja die heb ik ook gezien. Echter vond ik dit een meer betrouwbare bron.
En sorry voor de URL, maar nogmaals die is niet te raadplegen tenzij je bij de politie werkzaam bent en toegang hebt tot het intranet.

Groeten Chris
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #16 Gepost op: 28 december 2012, 17:46:21
@Maxx,
Dank voor je tip over wikipedia. Wist niet dat iedereen daar dingen op kan veranderen.

@Chris81,
Begrijpelijk dat je dan geen link kan plaatsen als je het intern gevonden hebt.
Misschien handig volgende keer er gelijk bij te zetten te voorkoming van vragen.  ;)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #17 Gepost op: 28 december 2012, 18:33:32
Ik heb zelf het wikipedia artikel eergisteren aangepast. De ROT's op die site zijn ook door mij gemaakt dus ik zal snel ff een nieuwe maken voor 1e HC :) Bij gebrek aan kennis over het ROT heb ik het ROT van HC hergebruikt in eerste instantie. Aanpassing is dus onderweg :)


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #18 Gepost op: 28 december 2012, 18:33:55
De beëdiging van Gerard Bouman tot eerste landelijke korpschef op 3 januari gaat gepaard met nog een primeur. Tijdens de officiële ceremonie in de Ridderzaal zal hij de onderscheidingstekens dragen die horen bij de gloednieuwe rang ‘eerste hoofdcommissaris’.

Voor deze nieuwe rang is het ‘Besluit rangen politie’ aangepast. De eerste hoofdcommissaris is vanaf 1 januari te herkennen aan vier gouden sterren op zijn schouderepauletten en een gouden band op de pet. De overige drie leden van de korpsleiding behouden de rang hoofdcommissaris, net als de politiechefs in de eenheden.

bron : Landelijk Intranet Politie

mm zie net dat ik lekker op tijd ben... 98uiye
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #19 Gepost op: 28 december 2012, 18:59:35
Zo, de wikipediasite is geupdate!