Leuke anekdote...

Auteur Topic: Leuke anekdote...  (gelezen 5349 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Gepost op: 28 maart 2005, 14:23:12
Ik kan dit wel in het kippenhok posten, maar hier hoort het toch echt beter thuis denk ik...
Ik hoorde laatst over van een paar ambu-"collega's" het volgende verhaal:

Ze werden bij een junk geroepen die was geroepen die een ademhalingsstilstand had gekregen. Bij aankomst bleek dat hij een overdosis heroine binnen had gekregen, en ze gaven hem Narcan®. Toen de junk wakker werd, was hij woedend dat hij uit z'n high was gespoten... en diende een schadeclaim van vijftig euro in bij de ambulance, voor een verpest shot! Hoezo ondankbaar  :P

Arts  www.alphalog.nl

Ridder Pim

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2005, 16:54:50
Sommige mensen zijn zó dom; die weten van voor niet dat ze van achteren leven.
Ik ga aan dit soort figuren ook verder geen woorden vuil maken.
 >:(

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2005, 17:27:33
Sommige mensen zijn zó dom; die weten van voor niet dat ze van achteren leven.
Ik ga aan dit soort figuren ook verder geen woorden vuil maken.
 >:(

Helemaal met je eens.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2005, 17:33:13
Tjah,

Hartstilstand. Ambulance komt ter plaatse. Ze rukken het nieuwe overhemd van meneer van elkaar om snel aan het werk te kunnen. Meneer overleefd alles en hersteld dankzij het goede en snelle optreden van het ambulance personeel.

Tijdje later ligt er een rekening bij de ambulancedienst in de brievenbus. Of ze even een nieuwe overhemd willen vergoeden.

LindaB

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2005, 18:06:06
Ik heb inderdaad ook wel eens van dat soort verhalen gehoord. Sommige mensen kunnen inderdaad zo dankbaar zijn!

Wilco Hogenbirk

• Forum gebruiker
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2005, 19:51:45
Tjah,

Hartstilstand. Ambulance komt ter plaatse. Ze rukken het nieuwe overhemd van meneer van elkaar om snel aan het werk te kunnen. Meneer overleefd alles en hersteld dankzij het goede en snelle optreden van het ambulance personeel.

Tijdje later ligt er een rekening bij de ambulancedienst in de brievenbus. Of ze even een nieuwe overhemd willen vergoeden.

Maar ja, de vraag is nu: Wordt zo'n rekening ook betaald?

Ridder Pim

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2005, 20:41:30
Persoonlijk zou ik het bedrag vergoeden, MAAR ik zou het absoluut NIET kunnen laten om er een briefje bij te doen met de tekst; "Onze welgemeende excuses voor het onbedoeld stukmaken van uw persoonlijk bezit.  Hopelijk accepteert u van onze kant dat wij u geheel  kostenloos stellen voor het redden van uw leven.
Wij hopen dat deze geste u het een en ander doet realiseren."

Wat een ongelooflijk staaltje gebrek aan intellect en/of tact.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #7 Gepost op: 28 maart 2005, 20:47:09
Donny,

kijk even in je mailbox.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

Karim

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 28 maart 2005, 23:05:56
gaar golfje van 25 jaar oud knalt met veelste hoge snelheid tegen 'n boom, bestuurder enkele schrammen, bijrijdster zwaar gewond.
Wij komen ter plaatse, brandweer komt ter plaatse en knipt 't dak eraf.

bijrijdster naar 't ziekenhuis en moet lang revalideren (in een rolstoel), bestuurder stuurd een brief naar ons en naar de brandweer voor een schadevergoeding van 't dak van die gare golf die sowieso al rijp was voor de sloop....

Leuke mentaliteit, je rijdt als een idioot en daardoor komt je vriendin in een rolstoel, en i.p.v. dat je haar in het ziekenhuis gaat steunen ga je zeiken over je auto die toch al niks meer waard was.... >:(

Miekje

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 29 maart 2005, 10:38:38
??? >:( :o ::) :'(
Wat een dankbaarheid. ongelooflijk. :o