sollicitatie ambulance chauffeur

Auteur Topic: sollicitatie ambulance chauffeur  (gelezen 23480 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

tnkdriver82

  • Ambulance chauffeur / Het NL Rode Kruis / SIGMA-lid / ex-DBBO en Militair
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #10 Gepost op: 25 januari 2013, 04:30:13
tot nu toe alles met goed gevolg afgelegd...nu de arbeids voorwaarden. Hopen dat ik mijn huis niet hoef te verkopen... :|


Rickvb

  • Ambulance / Brandweer / Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 565
Reactie #11 Gepost op: 25 januari 2013, 11:43:02
Gefeliciteerd!  O0


tnkdriver82

  • Ambulance chauffeur / Het NL Rode Kruis / SIGMA-lid / ex-DBBO en Militair
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #12 Gepost op: 10 februari 2013, 01:10:50
dankje wel, ja de aanname is een feit. Ik mag per april beginnen.


Ollie974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 68
Reactie #13 Gepost op: 16 februari 2013, 14:34:33
Gefeliciteerd en succes met je nieuwe carriere


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #14 Gepost op: 16 februari 2013, 15:16:44
Gefeliciteerd.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


guest14264

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 16 februari 2013, 20:10:59
Gefeliciteerd!

Ben toch wel benieuwd hoe je gesprek ging, niet of het goed ging, want dat ging het  098uo.
Wat voor vragen heb je allemaal gehad?


tnkdriver82

  • Ambulance chauffeur / Het NL Rode Kruis / SIGMA-lid / ex-DBBO en Militair
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #16 Gepost op: 6 maart 2013, 21:06:34
Nou het gesprek met de aanname en advies commissie ging super, het gesprek met de teamleiders had ik een minder gevoel bij, echter dit werd s' middags al gelijk ontkracht toen ze me belde dat ze een ronde verder wouden met mij erin. Toen ging het snel in 2 weken moest ik naast mijn huidige baan een rijtest doen, assessment, medische keuring en 2 stage diensten. Op het einde hiervan had ik een gesprek met personeels-zaken over wel of geen aanname en dan gevolgd door een arbeidsvoorwaarden gesprek. Hier in kreeg ik te horen dat ik van de 7 mensen de enige over gebleven was, terwijl ze er eigenlijk 3 zochten. Maar al met al. ik ga binnen kort beginnen kan haast niet wachten.

Bedankt voor de felicitaties allen!


Barry

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
  • Tatutatu
Reactie #17 Gepost op: 19 maart 2013, 21:22:30
Samenvoeging van topics

Beste Forum leden,

Ik ben Barry, 34 jaar oud en woon in zuid-Limburg omgeving Heerlen-Maastricht. Ik heb sinds mijn 17e gewerkt als tandtechnicus.
Wegens omstandigheden kan ik mijn oude vak niet meer uitoefenen, en moet dus een nieuw doel in mijn leven vinden.
En ik heb op dit moment een doel in het bijzonder op het oog en dat dat is ambulance chauffeur worden.
Ik heb al informatie ingewonnen mbt de opleidng en wat daar bij komt kijken.

Maar nu wilde ik toch eens vragen aan de mensen uit de praktijk....

Hoe realistisch is mijn droom om als 34 jarige nog ambulance chauffeur te worden ???
Ik heb al een of twee twintigers horen zeggen dat ze te oud waren,  klopt dit ?
Hoe vind ik vacatures ?  Op de Ambulace site van Zuid limburg staat geen enkele vacature !!

Ik hoop dat iemand die dit leest mij in de goede richting kan wijzen, tips heeft of advies kan geven over hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Alvast ontzettend bedankt !!!
Give a man a gun, and he can rob a bank. Give a man a bank, and he can rob the whole world.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #18 Gepost op: 19 maart 2013, 21:33:32
Met 34 maak je meer kans dan 24 jaar.

Ter illustratie: de oudste in mijn opl. was tegen de 50.

Tot slot mijn tip: schrijf een open sollicitatie naar je dichtstbijzijnde RAV of bel er gewoon eens aan. Of allebei. Succes!


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #19 Gepost op: 19 maart 2013, 21:46:13
Barry,

Ik ben het met mijn collega eens dat je leeftijd geen enkel probleem is. Waar je wel mee te maken hebt is de competitie rondom een vacature. Wij krijgen c. 60 brieven per vacature. Dan moet je erbovenuit springen met je ervaring. Wij hebben een voorkeur voor een vooropleiding in de zorg op minimaal mbo 3 nivo. Daarnaast kun je je kansen vergroten door vrijwilligers werk bij ouderen of evenementen ehbo.
Succes!
CM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon