Ik heb zelf 1x een melding gehad van een reanimatie, toevallig in de buurt dus meteen heen gegaan.
Tp. bleek het om een café met bovenwoning te gaan, aan de deur stond een huilende moeder die mij vertelde dat ik naar boven moest, boven aangekomen hoorde ik een kind huilen. De vader (die boven aanwezig was) sprak ik aan wie ik was en waarvoor ik kwam. Hij vertelde mij (gelukkig) dat het om hun kindje ging, maar die was juist toen ik boven kwam weer bijgekomen. Omdat het boven nogal klein was (met alle respect warm en muf rook), stelde ik voor met het kind op de arm naar beneden te gaan. Beneden aangekomen kwamen de ambulances de bocht om, de chauffeur van de eerste ambulance meteen doorgegeven dat het geen reanimatie meer was, deze chauffeur vertelde dit ook aan de 2de ambulance die tp kwam (gevold door 2x politie).
Ambulance personeel is naar binnen gelopen om vader, moeder en slachtoffertje op te vangen, ik ben hierbij buiten gebleven.. Politie was ook weer snel weg, omdat ze geen kermis attractie wilde maken. Die waren net weg en kwam een personenwagen voor gereden, 2 dames die ook de melding hebben gehad, netjes gezegd dat alles onder controle is en dat zij niet meer nodig waren. Na nog even 5 minuten gewacht te hebben ben ik weer de auto ingegaan en weer weggereden.