Dan heb je tenminste nog enigszins kans dat je iemand weer "normaal" hartrime geeft. (Hoe iemand er later vaak uitkomt praten we maar niet over )
Praat daar maar wel over. De hartstichting schrijft in haar rapport over percentage mensen die in het ziekenhuis worden opgenomen na AED inzet. Ik ben nieuwsgierig naar het percentage dat uit het ziekenhuis wordt ontslagen. Van die groep wil ik ook wel weten wat de quality of life is (neurologisch gezien).
Stoere taal, maar klinkklare onzin.
Niet klinkklare onzin roepen zonder onderbouwing. Vertel me dan wie het bedacht heeft en op deze manier heeft ingevoerd? Het parlement heeft hier nooit over gesproken, het is een uitwas van de marktwerking.
Het is overigens voor de hulpverleners niet-medisch een opsteker om ook eens een succesje mee te maken.
Misschien moet je dan ook je succesje een droge pamper aantrekken, de kwijl uit de mondhoek vegen en af en de rolstoel door het park drukken. Ga er maar rustig van uit dat wat jij je succesjes en opstekers noemt dat lang niet altijd zijn, zeker niet bij oudere mensen in thuissistuaties. Succesjes boeken kan je ook op het voetbalveld, daarvoor hoef je niet te gaan reanimeren.