Ik kan er niets aan doen dat jij je stoort aan mijn manier van communiceren. Klachten moet je maar neer leggen bij het moderatorteam. Het doet er inderdaad niet toe of ik schillenboer of dokter ben, iedereen moet zich aan de regels houden, de regels worden gemaakt door het moderatorteam en ik hou me daar aan.
Dat jullie het niet zo gewend zijn is weer iets anders
Klachten zijn er om gehoord te worden. Dat doen de Mods dan ook in 99% van de gevallen. De meeste mensen genieten van deze discussie, van AED-drager tot EHBO-ers, van ambu-personeel tot wat artsen die we hier hebben rondlopen. (en vergeet alle andere HV-ers niet: Agenten, Brandweer)
Uiteraard wordt er links en rechts driftig op de
meld aan moderator knop gedrukt. Alle klachten, berichten, op-of aanmerkingen worden serieus meegenomen in overleg, indien nodig. Men krijgt dan ook 9 vd 10 keer een terugkoppeling omtrent de afhandeling hiervan.
Het is verder niet wenselijk om bij ieder wissewasje aan de jas van een der moderators te trekken. Met een gemixed clubje van EHBO-ers tot artsen, krijg je nu eenmaal totaal haakse meningen en (meestal leuke en ogen-openende) discussies of discussievoer.
Zolang we e.e.a. in een breder perspectief kunnen zien, eigenlijk in elkaars schoenen kunnen kruipen, kunnen we deze discussie voortzetten. Zonder dat iemand zich beledigd hoeft te voelen.
Maar het moderatorteam erbij blijven betrekken keer op keer, is natuurlijk geen optie. Wij proberen discussies in goede banen te leiden en hebben daarbij een forumregelement als richtlijn, verder niets. Dus, play on.