0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Als de politie meer vuurkracht krijgt door ze bijv. met AK-47's uit te rusten... dan zijn ze in het vervolg weerbaarder. Een Walter vs een automatische rifle. Onbegonnen strijd tenzij je ECHT goed kan schieten op afstand. Natuurlijk zijn dit soort situaties (GELUKKIG) niet dagelijks maar het komt wel vaker voor. Het begint een beetje op Amerika te lijken. Maar goed, uitbreiding van het wapenarsenaal zal ook wel een prijsje met zich mee brengen.
Als de politie meer vuurkracht krijgt door ze bijv. met AK-47's uit te rusten... dan zijn ze in het vervolg weerbaarder. Een Walter vs een automatische rifle. Onbegonnen strijd tenzij je ECHT goed kan schieten op afstand. (...)
Joepie.Oom agent met een schietijzer op de rug van 5 kilo laten rondlopen. Hilarisch. Of nog leuker: op zijn motorfiets.Misschien is dit dan een betere optie.Oom agent moet gewoon met een Walther over straat. Dit soort gasten moet je op een andere manier tegenhouden en dat gebeurt niet op straat maar bij onze wetgevers.
Even wat volgens mij alleen mij opgevallen is.Door de politie wordt gesproken dat er 2 Amsterdammers zijn omgekomen.Zij reden in een Range Rover met Frans kenteken.In 1 van de filmpjes hier op het forum sprak een burger over een 3e man in de Range Rover.
Kijk om je heen, er worden grote hoeveelheden cocaïne gevonden in heel Europa. En die straatprijs is nogsteeds het zelfde. Het heeft gewoon geen zin. Die gasten lachen hier om, elke ton die ze vinden staat voor 10 ton die wel binnen komt!Als ik morgen naar oost Europa ga met de auto en daar 2 AK's koop, wat overigens ook gewoon in Amsterdam kan. Dan is de kans dat ze mij tegen houden gering.....
Wat bij mij door me hoofd gaat is.Zat er inderdaad een 3e man in de Range Rover ?Wat doen 2 Amsterdammers van 21 jr en 28 jr in een Range Rover met Frans kenteken eventueel met die 3e man.
Knap zeg, Sherlock Holmes is de naam? Al gedacht aan een carriere bij de Reserche?Ervaring in de zware criminaliteit?