Boek: Belevenissen van een agent - Jacco Bezuijen

Auteur Topic: Boek: Belevenissen van een agent - Jacco Bezuijen  (gelezen 8558 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Gepost op: 3 januari 2013, 19:59:18
Jacco Bezuijen @PRRBezuijen
Het is zover, zojuist mijn boek 'Belevenissen van een agent' gepubliceerd op mijnbestseller.nl! mijnbestseller.nl/magento/beleve…
19:51 uur - 3 Jan 13 · Tweet Button




Belevenissen van een agent
Auteur: Jacco Bezuijen

In het kort
In zijn boek "Belevenissen van een agent" vertelt de 45 jarige Jacco Bezuijen, waargebeurde verhalen uit zijn
18 jarige carrière als politieagent.

In de verhalen komen alle emoties voorbij die hij als politieagent, tijdens zijn werk, te verwerken krijgt.

Beschrijving
In zijn boek "Belevenissen van een agent" vertelt de 45 jarige Jacco Bezuijen, waargebeurde verhalen uit zijn
18 jarige carrière als politieagent.

Als Twittercop voor de politie Rotterdam, deelt Jacco zijn belevenissen met zijn volgers. Na éénmaal een lang verhaal
te hebben geschreven, in plaats van een tweet van 140 tekens, bleek dit bij zijn volgers goed aan te slaan.
Aan de vraag om meer verhalen te plaatsen werd door Jacco gehoor gegeven en resulteerde in een verzameling
van een dertigtal belevenissen.

In de verhalen deelt Jacco zijn gevoelens bij de, soms hevigtige, meldingen. Wat gaat er door een agent heen als
een persoon bij een ongeval is omgekomen of wat gaat er door een agent heen als hij zelf denkt dood te gaan.

Maar ook de humor in het politiewerk komt in het boek aan bod.
Dat het lachen zo af en toe als een boer met kiespijn is, bewijst een jongen op een bromfiets wel.

Enkele reacties van Twitterraars op de verhalen:
"Verwacht het onverwachtse. Haha mooi verhaal!"
"Wauw, wat een heftig verhaal....heb er geen woorden voor.."
"Net in een adem je blog gelezen. Leuk om eens te lezen hoe het er in de praktijk ECHT aan toegaat. Keep it up!"

BRON + Link om te bestellen: Mijnbestseller.nl: Belevenissen van een agent


In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2013, 20:05:15
Besteld!


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2013, 21:13:52
Volgens mij is Jacco Bezuijen ook lid op dit mooie forum? :) ik ga hem ook bestellen!


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2013, 21:21:19
Volgens mij is Jacco Bezuijen ook lid op dit mooie forum? :) ik ga hem ook bestellen!
Jazeker. En hij heeft dit topic al gezien  O0
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?action=profile;u=14165


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2013, 22:09:22
De verhalen op het blog heb ik met veel plezier gelezen (zie: http://jaccobezuijen.blogspot.nl/)
Een vraag daarom aan Jacco: is het boek een bundeling van de blogs of zijn het nieuwe verhalen?
Senior GGP / Oost-Brabant


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2013, 22:41:23
De verhalen op het blog heb ik met veel plezier gelezen (zie: http://jaccobezuijen.blogspot.nl/)
Een vraag daarom aan Jacco: is het boek een bundeling van de blogs of zijn het nieuwe verhalen?
Wat ik begrepen heb staan de verhalen die op zijn blog stonden in het boek, aangevuld met andere verhalen.


PRRBezuijen

  • Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
    • Belevenissen van een agent!
Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2013, 23:44:55
Het is een verzamelwerk, met nieuwe verhalen. Het boek is ontstaan omdat mijn volgers op twitter de verhalen gebundeld in boekvorm wilde hebben. Ben bezig aan een tweede boek, waar ik mijn passie beschrijf die ik had om agent te worden. Moet weer een mengeling van lachen en huilen worden.

De verhalen op het blog heb ik met veel plezier gelezen (zie: http://jaccobezuijen.blogspot.nl/)
Een vraag daarom aan Jacco: is het boek een bundeling van de blogs of zijn het nieuwe verhalen?
Twittercop voor de Verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond.  Motoragent en begeleider van het VHT!


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #7 Gepost op: 3 januari 2013, 23:47:14
Het is een verzamelwerk, met nieuwe verhalen. Het boek is ontstaan omdat mijn volgers op twitter de verhalen gebundeld in boekvorm wilde hebben. Ben bezig aan een tweede boek, waar ik mijn passie beschrijf die ik had om agent te worden. Moet weer een mengeling van lachen en huilen worden.
Nou, er is in iedergeval een klein leger dat er alvast naar uitkijkt  O0


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #8 Gepost op: 3 januari 2013, 23:49:29
Het is een verzamelwerk, met nieuwe verhalen. Het boek is ontstaan omdat mijn volgers op twitter de verhalen gebundeld in boekvorm wilde hebben. Ben bezig aan een tweede boek, waar ik mijn passie beschrijf die ik had om agent te worden. Moet weer een mengeling van lachen en huilen worden.

Kippenvel ook goed, en gevoel van herkenning in veel dingen. Goed geschreven en omschreven stukken, ga het boek zeker bestellen!!!!
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 4 januari 2013, 01:43:41
Ik heb het er wel eens over... Vooral na die situatie's die je achteraf (met de tranen op je wangen van het lachen) beschrijft als ''dit geloofd niemand'' om verhalen uit de dienst op te schrijven...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !