SIGMAlid met ambulancebord achter de voorruit

Auteur Topic: SIGMAlid met ambulancebord achter de voorruit  (gelezen 39378 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #100 Gepost op: 27 april 2006, 12:50:28
Het kan af en toe wel degelijk nuttig zijn hoor! Het rode kruis gebouw in Veenendaal zit precies tegenover het politiebureau met weinig parkeergelegenheid. Auto's van het rode kruis (dus ook met zo'n bordje) mogen voor de deur parkeren op de stoep). Gewone auto's weer niet. Dus geen bordje is een bon...  ;)


paul_hartog

  • Gast
Reactie #101 Gepost op: 27 april 2006, 13:59:06
nou dan is het duidelijk ::) als je geen prent wil moe je gewoon ff zo'n bordje in de auto hange ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #102 Gepost op: 27 april 2006, 22:20:47
Het kan af en toe wel degelijk nuttig zijn hoor! Het rode kruis gebouw in Veenendaal zit precies tegenover het politiebureau met weinig parkeergelegenheid. Auto's van het rode kruis (dus ook met zo'n bordje) mogen voor de deur parkeren op de stoep). Gewone auto's weer niet. Dus geen bordje is een bon...  ;)

Of je parkeert gewoon het brandweerbusje van wijk op de stoep, ook geen probleem  ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #103 Gepost op: 27 april 2006, 22:26:24
Of je parkeert gewoon het brandweerbusje van wijk op de stoep, ook geen probleem  ;D
Juist. En dat is nog stoerder dan een bordje.  ;) ;D


Harry007

  • Gast
Reactie #104 Gepost op: 27 april 2006, 22:58:02
Bestel ik zon busje ook op brandweerwinkel.nl??  :D :D

Groeten
Harry


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #105 Gepost op: 30 april 2006, 01:54:55
Bestel ik zon busje ook op brandweerwinkel.nl??  :D :D

Groeten
Harry

Wij hebben zo onze connectie's  ::) hè Ger@rd  ;D


Sajo

  • Gast
Reactie #106 Gepost op: 4 juli 2006, 20:06:13
O ja, weliswaar een beetje off-topic:


Nog een aantal van mijn egernissen:
Je zit toch niet met je eigen in de knoei he? Laar iedereen zelf bepalen wat hoe en waar ie iets mee doet!!!!!-
Mensen die naar/van hun werk in hun uniform in de auto zitten; 
ja zo zielig ik zou me er ook kwaad over maken HAHAHAHAHAHA.

-Mensen die naar/van hun werk in hun uniform in het openbaar vervoer zitten (aantal malen meegemaakt);
Niet iedereen kan een auto betalen
 -Mensen die op straat lopen met een key-cord met daaraan hun medewerkerspasje om hun nek;
Je zal maar pauze hebben en dan... op al die passies staat dat je hem BIJ je moet dragen en niet HOE of WAAR

-Mensen (verpleegkundigen) die met een stethoscoop om hun nek lopen; Tja met een jachtgeweer zou zo lullig zijn he?
-Mensen die tijdens patiëntenzorg horloges en sierraden dragen. Mag je tegenwoordig niet meer laten zien wat je verdiend?

zie verder ziekenhuisforum.nl Ja daar komen ic ers aan het woord  en daar......ach fuck it.


Karim

  • Gast
Reactie #107 Gepost op: 4 juli 2006, 23:13:30


En je hebt dat bericht gequote zonder erop te reageren omdat.....  ???


Sajo

  • Gast
Reactie #108 Gepost op: 11 juli 2006, 13:08:14
En je hebt dat bericht gequote zonder erop te reageren omdat.....  ???

Ja sorry kwas een beetje stoffig, maar zo goed????(zie bovenstaand bericht)


peepklep

  • Gast
Reactie #109 Gepost op: 17 juli 2006, 01:35:48
Een beetje een infantiele reactie van Sajo...