SIGMAlid met ambulancebord achter de voorruit

Auteur Topic: SIGMAlid met ambulancebord achter de voorruit  (gelezen 39421 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

harold

  • Gast
Reactie #130 Gepost op: 22 januari 2007, 13:16:44
Verder de ontheffing heeft temaken met mijn werk.  Drukmeter voor het mwk. En die hogespannings ding is een megger
om isolatieweerstand te bepalen.  En de gereedschappen zijn onderanderen. Tangen, schroevendraaiers, ring/steek sleutels etc.

Hoja de  zuurstofmeter. Niet voor de saturatie. Maar voor mg/l zuurstof in gewoon water.

 ;D ;D ;D lol, we zijn er wel ingestonken. Dacht (en volgens mij wel meerdere hier) dat je het over een saturatiemeter, bloeddrukmeter, ET-tubes en injectiespuiten had...
Ik dacht ook...wat moet je nou met die spullen in je kofferbak :D


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #131 Gepost op: 23 januari 2007, 00:06:28
;D ;D ;D lol, we zijn er wel ingestonken. Dacht (en volgens mij wel meerdere hier) dat je het over een saturatiemeter, bloeddrukmeter, ET-tubes en injectiespuiten had...
Ik dacht ook...wat moet je nou met die spullen in je kofferbak :D

Je wordt niet afgerekend op wat je zegt, je wordt afgerekend op wat de ander denkt dat je gezegd hebt.....


klinknagel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #132 Gepost op: 27 februari 2007, 23:38:38
Je wordt niet afgerekend op wat je zegt, je wordt afgerekend op wat de ander denkt dat je gezegd hebt.....  

T'ja, ik ben mij er eentje.....................
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.