SIGMAlid met ambulancebord achter de voorruit

Auteur Topic: SIGMAlid met ambulancebord achter de voorruit  (gelezen 39447 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #70 Gepost op: 19 januari 2006, 21:23:08
Hmmm, ik denk dat ik het intubatiesetje ook maar uit mijn dashboardkastje haal.  :-\

 ;D


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #71 Gepost op: 19 januari 2006, 21:24:27
Ik had juist een coniotomiesetje achterover gedrukt. Die bewaar ik voor heel speciale gevallen.  :D ;D


peepklep

  • Gast
Reactie #72 Gepost op: 19 januari 2006, 21:59:23
Ger@rd, RAdeR, hopelijk kom ik jullie NOOIT tegen...


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #73 Gepost op: 19 januari 2006, 22:05:02
Ik had juist een coniotomiesetje achterover gedrukt. Die bewaar ik voor heel speciale gevallen.  :D ;D
Stel nu dat we peepklep een keer tegenkomen in ademnood. Dan moeten we natuurlijk kunnen ingrijpen! Ik heb laatst gezien hoe een verpleegkundige dat deed. Zag er niet moeilijk uit. Volgens mij kunnen we dat als simpele sigma-leden ook heel goed zelf.  ;D


Karim

  • Gast
Reactie #74 Gepost op: 19 januari 2006, 22:32:12
Ger@rd, RAdeR, hopelijk kom ik jullie NOOIT tegen...

D'r is zo'n 8 letter woord wat begint met een "S", Sarcasme.... al eens van gehoord misschien... ?  ::)


sigmash

  • Gast
Reactie #75 Gepost op: 19 januari 2006, 22:37:50
Daar heb je toch geen coniotomiesetje voor nodig, ik heb eens ooit in een film gezien dat dat ook ook kan met een zakmes en een pen. Die heb ik altijd bij me.  :D


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #76 Gepost op: 19 januari 2006, 23:54:04
Ja, en voor een infuus pakken we dichtst bijzijnde tuinslang.
Dat vult nog veel beter als die zakken achter in je auto.  :D
Kunnnen die er ook weer uit. ;)

M'n hele uitrusting wordt nog overbodig.  :'(


peepklep

  • Gast
Reactie #77 Gepost op: 20 januari 2006, 00:00:28
D'r is zo'n 8 letter woord wat begint met een "S", Sarcasme.... al eens van gehoord misschien... ?  ::)


Karim, dit was niet sarcastisch bedoeld, maar ik meen het echt.

Als Ger@rd (notabene moderator) denkt na een keer een handeling gezien te hebben die ook te kunnen...
Hopelijk was het een grapje van die intubatieset in zijn auto.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #78 Gepost op: 20 januari 2006, 00:21:24
Karim, dit was niet sarcastisch bedoeld, maar ik meen het echt.

Als Ger@rd (notabene moderator) denkt na een keer een handeling gezien te hebben die ook te kunnen...
Hopelijk was het een grapje van die intubatieset in zijn auto.
Zo dan! Doe even een beetje relax man  :o

Misschien kunnen we wel heel goed met elkaar opschieten in het echt.  :)
En natuurlijk kan ik die handelingen niet na ze één keer gezien te hebben. Sterker nog, ik wil het niet eens. En dat van die intubatieset was inderdaad een grapje.

Gelukkig hield ik mijn mond over de spoedkoffer en de uitzuigunit in de kofferbak.




(***Is ook een grapje***)  ;)

Weet je wat ik in de auto heb liggen voor hulpverlening? Een EHBO tasje (met pleisters, verband en een schaar) en een folie. Zelfs geen bordje dan wel stickers als je dat ook nog wilt weten.  :P


Karim

  • Gast
Reactie #79 Gepost op: 20 januari 2006, 00:36:12
Karim, dit was niet sarcastisch bedoeld, maar ik meen het echt.

Als Ger@rd (notabene moderator) denkt na een keer een handeling gezien te hebben die ook te kunnen...
Hopelijk was het een grapje van die intubatieset in zijn auto.

Ik bedoelde ook niet dat jou opmerking sarcastisch was, maar uiteraard die opmerkingen van Gerard en Radar.
Ik ken allebei toevallig persoonlijk en 'k kan je verzekeren dat zij zeker geen doorgeslagen sigmaleden met infusen en intubatie-setjes in de auto zijn, zij waren juist sarcastisch bezig toen ze dat zeiden...  ;)