Nieuw uniform Mobiele Eenheid (ME)

Auteur Topic: Nieuw uniform Mobiele Eenheid (ME)  (gelezen 48959 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #80 Gepost op: 2 maart 2013, 02:17:08
nou dan kan ik je blij maken. dit nieuwe pak is inderdaad erg warm, afgelopen week met temperaturen rond de 3 a 4 graden geoefend in volledig bepakking, ik kan je zeggen... zweten met een grote Z. Bloedheet dus... volgende week temperaturen rond de 12 a 15 graden... dus dan helemaal benieuwd....

Vooralsnog... redelijk goede bescherming... al zal er nog wel wat huisvlijt plaatsvinden... iets met emmers en stukjes snijden.... 8)
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Vilhane

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #81 Gepost op: 3 maart 2013, 00:24:19
Om eerlijk te zijn vind ik deze die ze nu gebruiken zelfs beter als dit..  :-\
M.O.B

Golf-10

• Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
Reactie #82 Gepost op: 26 maart 2013, 16:54:11
Op intranet (winkelsite) staat dat de ME kleding voor 30 april wordt uitgeleverd. Hebben er hier al leden hun spullen thuis gestuurd gekregen?
Logistiek heeft nog een maandje...

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #83 Gepost op: 26 maart 2013, 17:35:46
Op intranet (winkelsite) staat dat de ME kleding voor 30 april wordt uitgeleverd. Hebben er hier al leden hun spullen thuis gestuurd gekregen?
Logistiek heeft nog een maandje...

Meeste is binnen. Kan een compleet pak samenstellen. Echter vanmiddag mail dat de beenkappen retour moeten ivm constuctiefout. Stresssss bij logistiek.

Golf-10

• Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
Reactie #84 Gepost op: 3 april 2013, 19:37:44
Pak(ket) is binnen. Vooralsnog alles compleet alleen de broek was in de verkeerde maat meegestuurd. Even gebeld met logistiek en het wordt zsm opgelost. Gewoon terugsturen met kopie pakbon, er op aangeven wat je moet hebben en het komt (indien voorradig) per omgaande thuisgestuurd.
Netjes geregeld.

Golf-10

• Forum gebruiker
Reactie #85 Gepost op: 19 mei 2013, 12:28:32
Gisteren 2e levering binnen gekregen. Heb nu 2 ME pakken en 5 polo's korte mouw en 5 polo's lange mouw (en nog de rest van de 1e levering). Waar laat ik al die spullen... :o

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 19 mei 2013, 20:49:39
Wil je mijn adres hebben? ;)

Golf-10

• Forum gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 20 mei 2013, 16:06:31

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #88 Gepost op: 20 mei 2013, 18:37:49
;D
Jij maakt een grap, ik ben serieus, van beide 1?  >:D

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #89 Gepost op: 20 mei 2013, 18:41:16
Gisteren 2e levering binnen gekregen. Heb nu 2 ME pakken en 5 polo's korte mouw en 5 polo's lange mouw (en nog de rest van de 1e levering). Waar laat ik al die spullen... :o
Dat zijn aantallen alsof je het dagelijks aan zou hebben!