Middelhulpverlening (ongeval) Emmerweg - Emmen 18-01-2013

Auteur Topic: Middelhulpverlening (ongeval) Emmerweg - Emmen 18-01-2013  (gelezen 3905 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pino112

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,581
Reactie #10 Gepost op: 18 januari 2013, 21:55:36
LL4 is ondertussen al weer eventjes weg:

Lifeliner 4 is airborne from Emmen (Drenthe) and is inbound Eelde airport for refuel. Time: 2135 LT
@LuchtvaartN_NL


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2013, 21:57:07
Ik begrijp dat je niet staat te tippelen om naar buiten te gaan.
Is er al meer bekend over de exacte locatie (bv. in een bepaalde bocht? of ter hoogte van?). Ik begrijp uit google maps dat de emmerweg geen korte weg is.

Emmerweg dus afgesloten;
"RTV Emmen‏@rtvemmen Momenteel is de Emmerweg afgesloten wegens een aanrijding, een traumahelikopter zou ter plaatse zijn. Verkeer vanaf de N391 wordt omgeleid."

Bij mijn weten is het juist wel een kort stukje weg. De weg die je ziet op google maps heeft diverse namen (ja, handig he!!!).
Hij gaat van de boslaan in Emmen, over op de boslaan in Emmerschans, en vanaf een kruising wordt hij Emmerweg genoemd tot voorbij de rotonde, daarna heet hij Kanaal A, en dat hoort weer bij Emmer-Compascuum.
Om het gekker te maken, als je de weg helemaal vervolgt tot aan Ter Apel kom je nog meer namen tegen.
Heeft er allemaal mee te maken dat ieder dorpje een eigen benaming gaf aan een weg.
Ik schat in dat de Emmerweg alles bij elkaar zo'n 1 km is.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #12 Gepost op: 18 januari 2013, 22:05:52
Bij mijn weten is het juist wel een kort stukje weg. De weg die je ziet op google maps heeft diverse namen (ja, handig he!!!).
Hij gaat van de boslaan in Emmen, over op de boslaan in Emmerschans, en vanaf een kruising wordt hij Emmerweg genoemd tot voorbij de rotonde, daarna heet hij Kanaal A, en dat hoort weer bij Emmer-Compascuum.
Om het gekker te maken, als je de weg helemaal vervolgt tot aan Ter Apel kom je nog meer namen tegen.
Heeft er allemaal mee te maken dat ieder dorpje een eigen benaming gaf aan een weg.
Ik schat in dat de Emmerweg alles bij elkaar zo'n 1 km is.

Excuus, fout van mij. Zie nou dat ik de N391 in gedachte had. De omleiding is dan helemaal niet zo ver. (via Houtweg/Boslaan).
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2013, 22:11:46
Excuus, fout van mij. Zie nou dat ik de N391 in gedachte had. De omleiding is dan helemaal niet zo ver. (via Houtweg/Boslaan).

Helemaal correct, alleen kun je dan via de laan vd Bork weer bij het ongeval komen of via de laan vd kwekebos. (en dan de ravelijn)
Dan ben je aan de andere kant van de rotonde (of ongeval).
Trouwens ook weer zo'n mooie weg met 2 namen, en dat binnen een wijk!!  :'( :-\
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #14 Gepost op: 18 januari 2013, 23:14:50
Ja, en we hebben een eerste foto op www.newspower.nl
Nog geen verdere info.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2013, 11:57:21
Ja, en we hebben een eerste foto op www.newspower.nl
Nog geen verdere info.

Inmiddels meerdere foto's en informatie op bovengenoemde site.

zie ook foto's en video op link: http://112inactie.nl/2013/01/twee-gewonden-na-frontale-botsing-op-de-emmerweg/
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2013, 13:28:40
Twee gewonden na botsing
EMMEN - Twee automobilisten zijn vrijdagavond gewond geraakt bij een frontale aanrijding op de Emmerweg.
Een 39-jarige man uit Emmer-Compascuum knalde met zijn auto in een flauwe bocht op het voertuig bestuurd door een 27-jarige vrouw uit Nieuw-Weerdinge. Beide bestuurders zijn naar het Scheper Ziekenhuis gebracht. De vrouw liep letsel op aan beide knieën; de man had enkele gebroken ribben.
Omdat het vermoeden bestaat dat de man alcohol had gebruikt is in het ziekenhuis een bloedproef genomen.
Bron: www.dvhn.nl (Dagblad van het noorden)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2013, 14:59:16
Aanrijding letsel na gebruik alcohol
Laatste update: 19-01-2013 | 10:01

Emmen
Vrijdagavond zijn twee automobilisten gewond geraakt bij een frontale aanrijding op de Emmerweg.


Een 39-jarige man uit Emmer Compascuum reed in de richting Emmen. Uit tegengestelde richting naderde een 27-jarige vrouw uit Nieuw Weerdinge. In een flauwe bocht raakten beide voertuigen elkaar. Beide betrokkenen zijn naar het Scheperziekenhuis gebracht. De vrouw liep letsel op aan beide knieën; de man had enkele gebroken ribben. Van de man is in het ziekenhuis een bloedproef genomen in verband met het vermoeden van alcoholgebruik.

BRON: http://www.politie.nl/nieuws/2013/januari/19/01-aanrijding-letsel-na-gebruik-alcohol.html
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen